اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش دانش‏آموزی؛

برگزیدگان قرآن و عترت شاهرود معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نتایج مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود اعلام و برگزیدگان آن معرفی شدند.

برگزیدگان قرآن و عترت شاهرود معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از بسیج دانش‏آموزی این شهرستان، مسئول تربیت و آموزش بسیج دانش‏آموزی شاهرود با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری مسابقات قرآن و عترت حوزه‏ای، نفرات برتر رشته‏های چهارگانه مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان بر اساس داوری‏های انجام شده اعلام شدند.
امیر غلامرضایی اضافه کرد: در رشته عترت مقطع پیشگام که از کتاب سراج منیر برگزار شد؛ به ترتیب محمد عرب‏حجی از پیشگام شاهد، سیدمصطفی آقایان از پیشگام امام خامنه‏ای و محمد صادق حیدری از پیشگام امام خمینی (ره) مقام‏های اول تا سوم را کسب کردند.
وی در ادامه افزود: در رشته درک مفاهیم مقطع پیشگام که از کتاب پرسش‏های قرآنی پاسخ‏های مطهری برگزارشد؛ مهدی بهادری از پیشگام شهید بهشتی، علیرضا سلیمانی‏نسب از پیشگام امام خمینی (ره) و سید علی ظمآنی از پیشگام شهید بهشتی مقام‏های اول تا سوم را کسب کردند.
مسئول تربیت و آموزش بسیج دانش‏آموزی شاهرود اظهار داشت: در رشته قرائت مقطع پیشگام که از 25 جزء اول قرآن برگزار شد؛ محمدکاظم عبداللهیان از پیشگام شاهد، مسعود کریمی و محمدرضا گلی از پیشگام امام خمینی (ره) حائز رتبه‏های اول تا سوم شدند و در رشته حفظ 12 جزء اول قرآن در مقطع پیشگام شرکت‏کننده‏ای حائز رتبه نشد.
وی در ادامه افزود: در رشته عترت مقطع پوینده که از کتاب سراج منیر انجام شد؛ محمد نوروزی از پوینده اخلاص مقام اول، رضا حاج‏اسماعیلیان از پوینده شهید بهشتی دوم و مصطفی محمدی از پوینده اخلاص سوم شدند.
غلامرضایی بیان داشت: در رشته درک مفاهیم که از کتاب نور هدایت برگزارشد، ابوالفضل حسامی و میثم صادقی از پوینده اخلاص و سید علی حسینی از پوینده آیت‏الله کاشانی اول تا سوم شدند.
وی در ادامه با اشاره به رشته قرائت مقطع پوینده گفت: در رشته قرائت پوینده که از 20 جزء اول قرآن برگزار شد، محمدجواد سوهانی از پوینده شهید بهشتی، میثم خاکپاش از پوینده آیت‏الله کاشانی و علی شکری از پوینده شهید بهشتی حائز مقام اول تا سوم شدند و در حفظ 10 جزء اول قرآن محمد محمدی از پوینده شهید بهشتی اول و سایر شرکت‏کنندگان حائز رتبه نشدند.
غلامرضایی در پایان افزود: در سطح واحدهای مقاومت بیش از 170 شرکت‏کننده در هفته بسیج با هم رقابت کردند که بیش از 100 نفر از نفرات اول تا سوم هر رشته از واحدهای مقاومت بسیج در مرحله حوزه‏ای شرکت کردند و از هر رشته و مقطع یک نفر به مسابقات استانی قرآن و عترت سازمان بسیج دانش‏آموزی راه می‏یابند.
مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‏آموزی هر ساله از سطح واحد تا کشوری برگزار می‏شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول