اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی اسکو:

محموله بزرگ اسلحه در اسکو کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اسکو گفت: عوامل پلیس شهرستان موفق به کشف 137 اسلحه شکاری غیرمجاز شدند.

محموله بزرگ اسلحه در اسکو کشف شد
محمد اشرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسکو، اظهار داشت: عوامل پاسگاه جزیره اسلامی در حین کنترل خودروهای عبوری، قصد بازرسی یک دستگاه خودروی سواری سفید رنگ را داشتند که راننده فوق قبل از رسیدن به ایست بازرسی با سرعت زیاد از جهت مخالف اقدام به فرار می‌کند.
وی گفت: عوامل پاسگاه در حین فرار خودرو، لاستیک عقب خودرو را پنچر کردند که راننده با همان حالت پنچر از ایست بازرسی متواری شد و عوامل پلیس آغاز به تعقیب خودرو مذکور کردند.
اشرفی ادامه داد: در یک جاده روستایی شهرستان خودروی دیگری قصد فراری دادن خودروی تحت تعقیب را داشت که عوامل پلیس خودروی دوم را متوقف کردند و در تعقیب خودروی اولی به مسیر ادامه دادند و در نهایت خودرو مورد نظر را رها شده در حوالی یکی از روستاهای شهرستان پیدا کردند.
وی ضمن اشاره به متواری شدن راننده با استفاده از تاریکی شب عنوان داشت: در بازرسی از خودروی مذکور، تعداد 137 قبضه اسلحه شکاری تک لول و دو لول در مارک‌های مختلف و تعداد 120 بسته فشنگ کشف و ضبط گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان اسکو اظهار داشت: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری راننده و سرنشین خودرو همچنان در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول