اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی اعلام کرد:

کشف 500 قبضه اسلحه در مرزهای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سال جاری 500 قبضه اسحله در مرزهای این استان توسط مرزبانان کشف شده است.

کشف 500 قبضه اسلحه در مرزهای آذربایجان غربی
شهرام عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری 500 قبضه اسحله در مرزهای این استان کشف شده است، اظهار داشت: این اسلحه‌ها به طور عمده از مرزهای ترکیه قاچاق می‌شدند.
وی با بیان اینکه این اسلحه‌ها غیرمجاز بودند‌، تصریح کرد: از این تعداد، 93 قبضه اسلحه جنگی و مابقی اسلحه شکاری بودند.
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به قاچاق سیگار در این مدت، افزود: در شش ماه نخست امسال مرزبانان آذربایجان غربی موفق به کشف بیش از 713 پاکت سیگار قاچاق در مرزها شده‌اند.
وی با بیان اینکه عملکرد مرزبانان این استان در تمام مناطق مرزی مشخص شده مطلوب است، خاطرنشان کرد: افزایش سطح پوشش مرزها توسط مرزبانی یکی از مواردی است که در سال‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته و در این راستا نیز مرزبانی آذربایجان غربی موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است.
عباسی با بیان اینکه تعامل مرزبانان استان با مرزبانان کشورهای همسایه نیز مطلوب ارزیابی می‌شود، گفت: در حال حاضر مرزهای مشترک بین ایران و ترکیه در آرامش بسر می‌برد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی با بیان اینکه عدم اشرافیت به مرزها توسط کشور عراق به خوبی مشهود است، اظهار داشت: وجود پاره‌ای مشکلات درونی در کشور عراق سبب شده تا اشرافیت بر مرزها توسط این کشور کمتر باشد.
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی ادامه داد: این امر در گذشته مشکلاتی را برای مرز طرف ما به همراه داشت اما اکنون با حضور مستمر مرزبانی استان در مرزهای مشترک ایران با عراق، شاهد کاهش و به حداقل رسیدن این مشکلات هستیم.
وی اظهار داشت: از آغاز سال جاری تا کنون در طول مرزهای استان و در حوزه کاری مرزبانی مشکلی نداشته‌ایم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول