اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرهای زیر 25 هزار نفر صورت گرفت؛

پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در بروجن

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن از پرداخت بیش از 200 میلیاردریال تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار این شهرستان خبر داد.

پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در بروجن
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فتاح کرمی بعدازظهر امروز در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه‌های مسکن مهر شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن، اظهار داشت: در حال حاضر احداث یک هزار و 395 واحد مسکن مهر در این شهرستان در حال ساخت است.
وی افزود: از این تعداد واحد مسکونی افزون بر یک هزار واحد تسهیلات ساخت دریافت کرده‌اند و 504 واحد آن نیز در مراحل اتمام کار است.
کرمی متوسط پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر این شهرستان را 60 درصد اعلام کرد و گفت: شهرهای فرادنبه، سفیددشت، گندمان، نقنه و بلداجی در شهرستان بروجن واجد شرایط دریافت تسهیلات مسکن مهر هستند.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به تعداد واحدهای مسکونی در دست احداث در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، گفت: اکنون بیش از 7 هزار و 100 واحد مسکونی مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در استان در حال ساخت است که 5 هزار و 598 واحد آن برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.
وی اظهار داشت: طرح مسکن مهر یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین طرح‌های دولت به شمار می‌رود که در صورت پایان عملیات اجرایی آن شاهد حل مشکل بسیاری از مردم خواهیم بود.
کرمی با بیان اینکه طرح مسکن مهر تنها طرحی است که می‌تواند همه مردم و متقاضیان مسکن را صاحب خانه کند، گفت: دولت با رویکرد فرهنگی و نگاه جامع به نیازمندی‌های مردم توانسته‌ بخشی از مشکلات جامعه به ویژه در حوزه مسکن را حل کند که این خود بسترساز حل بسیاری از مشکلات در کشور است.
فرماندار شهرستان بروجن با تاکید بر لزوم امیدوار کردن مردم نسبت به طرح مسکن مهر اظهار داشت: باید با اولویت‌بندی امکانات خود را در قسمت‌هایی از مسکن مهر متمرکز کنیم که در کوتاه‌مدت به بهره‌برداری می‏‎رسد.
کرمی الگوی ساخت مسکن مهر را به عنوان اسوه جهانی برای تامین مسکن ارزان قیمت در جهان دانست و گفت: استقبال کشورهای دنیا از این طرح و موفقیت و توجه ویژه مردم به ویژه جوانان برای حضور و مشارکت در اجرای مسکن مهر نشان از موفقیت و توانمندی این طرح است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول