اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد توسعه کار آفرینی استان زنجان:

مصالح مسکن مهر زنجان طبق استانداردهای ملی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد توسعه کار آفرینی استان زنجان با اشاره به برخی گلایه‌های متقاضیان مسکن مهر در زنجان در زمینه نا‌مرغوبی مصالح به کار رفته در این واحدها گفت: مصالح به کار رفته در مسکن مهر استان زنجان از نوع مرغوب و طبق استانداردهای ملی است.

مصالح مسکن مهر زنجان طبق استانداردهای ملی است
مهدی اشراقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط آزمایشگاه‌های ساختمان سازی مصالح ساختمانی مسکن مهر همه استانداردهای لازم را دارد، اظهار داشت: بیشتر گلایه‌های شهروندان از نازک‌کاری مسکن مهر است که باید پیمانکاران به این مسئله دقت کنند.
وی با بیان اینکه بنیاد توسعه کار آفرینی مجموعه‌ای را آماده کرده تا به شکایات شهروندان در زمینه مسکن مهر پاسخ دهد، افزود: همه پیمانکاران تا یک سال موظف هستند تا طبق ضمانت‌نامه خدمات به متقاضیان ارائه دهند.
مدیرعامل بنیاد توسعه کار آفرینی استان زنجان اعمال مدیریت در پروژه‌های مسکن مهر را از مهم‌ترین عامل موفقیت مسکن مهر دانست و تصریح کرد: همین عامل باعث شده تا پروژه‌های مسکن مهر زنجان با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن ساخته شوند.
وی با اشاره به اینکه بنیاد توسعه کار آفرینی استان زنجان 3 هزار و 700 واحد تعهد ساخت مسکن برای متقاضیان مسکن را دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون از این تعداد مسکن در حال ساخت تعداد یک هزار و 200 واحد به متقاضیان تحویل شده و مابقی نیز در دهه فجر امسال و یا در خرداد ماه سال آینده تحویل داده می‌شود.
اشراقی با اشاره به اینکه مسکن مهر یک اقدام بسیار موثر در راستای ساماندهی افراد فاقد مسکن به ویژه اقشار کم درآمد جامعه است، افزود: واحدهای ساخته شده مسکن مهر بسیاری از مشکلات را در زمینه مسکن در کشور و در استان زنجان بر طرف کرده است.
اشراقی با بیان اینکه مسکن مهر از جمله پروژه‌هایی است که دولت برای حل مشکل مسکن در کشور به اجرا گذاشته و اعتبارات کلانی به آن اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: موضوع مسکن به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد و خانوده‌ها در کشور تبدیل شده، که به این وسیله یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم در حال از بین رفتن است.
مدیرعامل بنیاد توسعه کار آفرینی استان زنجان گفت: بر اساس تفاهمنامه سه جانبه‌ای که بین انبوه‌سازان، بانک و وزارت راه و شهر سازی منعقد شده تسهیلات پروژه مسکن مهر به صورت مرحله‌ای و بر اساس ضوابط تعریف شده پرداخت می‌شود.
وی یادآور شد: دولت به منظور تامین مسکن افراد کم درآمد و نیز با هدف رونق بخشیدن به عرصه ساخت و ساز اقدام به اجرای طرح مسکن مهر کرده که به دنبال آن به منظور تامین تسهیلات این طرح در قالب کاملا هدفمند و ضابطه‌مند برخی بانک‌ها از جمله بانک مسکن را به عنوان یکی از طرفین مشارکت در این طرح وارد کرده است.
اشراقی با اشاره به اینکه بخش مسکن از بخش‏های پیشرو در هر اقتصادی است که توجه به آن علاوه بر تاثیرات عمیق اجتماعی و فرهنگی به لحاظ اقتصادی نیز حائز اهمیت بوده و همچون موتور رشد و توسعه عمل می‌کند، اضافه کرد: این بخش با ایجاد رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در بخش ساختمان و بخش‏های وابسته از طریق تاثیر بر مخارج مصرفی و سرمایه‏گذاری، تغییرات در تولید ناخالص داخلی و نوسانات اقتصادی را به شدت تحت تاثیر قرار می‏دهد.
مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی استان زنجان با بیان اینکه قیمت مسکن تابع قیمت زمین مصالح دستمزدها پروانه‎ها و مجوزهای ساختمانی است، خاطرنشان کرد: کاهش یا افزایش هر یک از این عوامل در قیمت مسکن تاثیر‎گذار است، که دولت با اجرای سیستم‌های تشویقی همچون ارائه زمین ارزان قیمت حذف برخی از هزینه‎های انبوه‎سازان و اعطای وام کم‎بهره توانست تاثیر بسزایی در کاهش قیمت مسکن داشته باشد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول