اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکیل صف 200 متری برای دریافت نفت؛

مردم آبپخش با کمبود نفت مواجه هستند

خبرگزاری فارس: در حالی که در سردترین روزهای سال به سر می‌بریم تهیه نفت یکی از مشکلات اساسی مردم آبپخش شده و مردم آبپخش با این مشکل دست و پنجه نرم‌ می‌‌کنند.

مردم آبپخش با کمبود نفت مواجه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، در روزهای اخیر با شدت‌ گرفتن فصل سرما مشکل کمبود نفت به یکی از اساسی‌ترین مشکلات مردم بخش و شهر آبپخش تبدیل شده است.
با سرد‌ شدن شدید هوا و به تبع آن نیاز به استفاده از انرژی گرمایی برای گرم نگه‌داشتن فضاهای مسکونی و ... ، مشکل نبود و کمبود نفت شهروندان آبپخشی را آزار می‌دهد.
در روزهای گذشته مردم شهر آبپخش و روستاهای همجوار در مراجعات و تماس‌های مکرر با خبرنگار فارس در آبپخش از مشکل کمبود نفت در روزهای سرد سال به شدت ابراز نگرانی کردند.
در چند روز گذشته شاهد شکل‌گیری صف‌های طولانی در جایگاه دریافت سوخت آبپخش بوده‌ایم که گاها این صفوف به بیش از 200 متر نیز رسیده و مردم برای دریافت نفت ساعت‌ها در صفوف طولانی دریافت نفت مانده‌اند.
یکی از شهروندان آبپخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: کمبود نفت به معضلی در زمستان امسال تبدیل شده و مردم از این وضعیت ناراضی هستند.
مسعود کریمیان افزود: از مسئولان می‌خواهیم به مشکل نبود نفت رسیدگی کنند تا در فصل سرما دچار مشکل نباشیم.
امیر عباسی از شهروندان آبپخش با انتقاد از وضعیت توزیع نفت بیان کرد: استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی کشور مطرح است و زیبنده نیست که شاهد کمبود نفت باشیم.
موسی یحیایی نیز گفت: با وجود قول مسئولان مبنی بر حل مشکلات توزیع نفت در آبپخش باز شاهد بی‌نظمی و کمبود نفت و صف‌های طولانی هستیم.
امام جمعه آبپخش نیز در این ارتباط بیان داشت: مسئولان آبپخش همانند مردم از این مشکل آگاهی دارند و با تمام توان برای رفع آن تلاش می‌کنند.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: در چند ماه اخیر شاهد فعالیت پیمانکار شرکت گاز در آبپخش بوده‌ایم و بسیاری از مناطق آبپخش هم‌اکنون از نعمت گاز شهری برخوردار هستند.
وی گفت:‌ بر اساس آمارهای ارائه شده توسط مسئول اداره گاز آبپخش تا کنون بیش از 420 علمک گاز در برخی محلات آبپخش نصب شده و توان گازرسانی به 840 خانواده در وضعیت فعلی وجود دارد.
امام جمعه آبپخش افزود: خانواده‌هایی که نعمت گاز به محلات‌ ایشان رسیده است با اشتراک شبکه گاز می‌توانند مشکلات خود در تهیه سیلندرهای گاز خانگی و نفت را برطرف سازند و با این اقدام به سایر شهروندان نیز کمک کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش نیز یادآور شد: حل مشکلات مردم از اصلی‌ترین اهداف ماست و با تمام توان برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنیم.
مصطفی رضایی خاطرنشان کرد: مشکلات مربوط به نبود و کمبود نفت در آبپخش را به مسئولان شهرستانی و استانی انعکاس داده‌ایم و انتظار داریم در روزهای آینده شاهد حل این مشکل باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول