اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشتی درمانی آبپخش:

آبپخش نیازمند یک بیمارستان مجهز است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشتی درمانی آبپخش گفت: آبپخش نیازمند بیمارستان مجهز و استاندارد است.

آبپخش نیازمند یک بیمارستان مجهز است
عبدالحسین رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی مهم‌ترین اولویت مجموعه بهداشت و درمان دشتستان و آبپخش است و تلاش زیادی برای این مهم انجام می‌دهیم.
این مسئول به عملیات ساخت پانسیون پزشکان در آبپخش اشاره کرد و یادآور شد: حدود 4 ماه از کلنگ‌زنی ساختمان پانسیون پزشکان بهداری آبپخش می‌گذرد و در این مدت شاهد پیشرفت نسبی در ساخت این بنا بوده‌ایم.
وی افزود: این پانسیون با زیربنای 110 متر مربع در قالب دو پانسیون مجردی و متاهلی در حال ساخت است و روند ساخت این بنا به طور مداوم و مطلوب ادامه دارد.
رئیس مرکز بهداشتی درمانی بخش آبپخش افزود:‌ در حال حاضر ساخت این بنا پیشرفتی 30 درصدی داشته است.
رستمی با اعلام رضایت از روند اجرای این پروژه در آبپخش خاطرنشان کرد: ساختمان پانسیون پزشکان مرکز بهداشتی آبپخش با رعایت‌ استانداردهای صنعت ساختمان در حال ساخت است و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این بنا خواهیم بود.
رئیس مرکز بهداشتی درمانی بخش آبپخش بیان کرد:‌ با همت مسئولان در ماه‌های اخیر شاهد حل بخشی از نواقص و مشکلات این مرکز بهداشتی بوده‌ایم و فضا برای خدمت‌گزاری به مردم بهبود یافته است.
رستمی خاطرنشان کرد: مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان توجه ویژه‌ای به حل نواقص و مشکلات مرکز بهداشت و درمان بخش آبپخش دارد که از ایشان تقدیر و تشکر به عمل می‌آوریم.
این مسئول همچنین بر لزوم احداث یک بیمارستان در بخش آبپخش یا مابین بخش‌های همجوار اشاره‌کرد و افزود: با توجه به جمعیت بالای این سه بخش همجوار آبپخش، سعدآباد و شبانکاره، می‌طلبد مسئولان برای احداث یک بیمارستان برنامه‌ریزی کنند تا مردم این منطقه مجبور به مراجعه به مرکز شهرستان نباشند و در واقع آبپخش نیازمند بیمارستان مجهز و استاندارد است.
رئیس مرکز بهداشتی درمانی بخش آبپخش عنوان داشت: سال 88 شورای اسلامی شهر آبپخش قطعه زمینی را برای ساخت مرکز درمان بستر در اختیار مرکز بهداشتی قرار داد ولی با بیان لغو قانون ساخت مراکز درمان بستر توسط مسئولان استانی این مسئله خاتمه یافت.
رستمی تصریح کرد: در صورت ساخت مرکز درمان بستر در بخش آبپخش بسیاری از مشکلات مردم این بخش برطرف می‌شد و می‌‌توانستیم شاهد بهبود وضعیت بهداشتی بخش آبپخش باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول