اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد:

تکمیل 15 پروژه نیمه‌تمام زیرساختی در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از تکمیل 15 پروژه نیمه‌تمام زیرساختی در آبپخش خبر داد.

تکمیل 15 پروژه نیمه‌تمام زیرساختی در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید‌محمود موسوی ‌در نشست با مسئولان آبپخش اظهار کرد: آبپخش دارای موقعیت ویژه‌ای است و جاده مواصلاتی سه استان بوشهر و خوزستان و فارس از این استان می‌گذرد.
وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از خیابان اصلی آبپخش (بلوار انقلاب) از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است که در این راستا اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.
شهردار آبپخش از تکمیل 15 پروژه نیمه‌تمام زیرساختی توسط شهرداری آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 15 پروژه نیمه‌تمام توسط شهرداری و با همکاری شورای اسلامی شهر تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
موسوی تصریح کرد: تعداد 10 پروژه نیز از نیمه دوم امسال شروع به فعالیت کرده و انتظار داریم در کمترین فاصله زمانی به اتمام برسند.
وی عنوان کرد: پروژه بهسازی خیابان انقلاب (بلوار انقلاب) از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری به شمار می‌رود که تاکنون پیشرفتی بیش از 80 درصدی داشته و تلاش داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به اتمام برسانیم.
شهردار آبپخش بیان کرد: تجهیز پارک‌ها و میادین شهر به امکانات و تجهیزات مورد نیاز، تجهیز پارک خضرای آبپخش به شهربازی، افزایش نیمکت‌ها و ایستگاه‌های درون‌شهری و بهبود سرویس‌های حمل و نقل از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در نیمه دوم امسال است.
موسوی با تقدیر از همکاری مناسب شورا با شهرداری گفت: همکاری شورای اسلامی با شهرداری خوب و مناسب بوده و شورای شهر در تمام زمینه‌ها برای تسهیل در انجام امور با شهرداری همکاری دارد و زمینه را برای پیشرفت و توسعه شهر در تمام محلات شهر هموار می‌کند.
وی تصریح کرد: فعالیت‌های شهرداری را بر اساس سه اولویت کاری که از ابتدا مطرح کرده‌ایم به سمت جلو برده‌ایم و شاهد موفقیت‌های خوبی در این مدت کوتاه هستیم.
شهردار آبپخش عنوان کرد: همکاری با کتابخانه عمومی و مراکز فرهنگی و کمک به فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی و اجتماعی در شهر را در دستور خود قرار داده‌ایم که به فضل خدا بتوانیم از عهده انجام وظایف محوله برآییم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول