اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شرکت مخابرات؛

سایت GSM تلفن مسکن مهر گچساران راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت مخابرات گچساران گفت: سایت GSM منطقه 500دستگاه به منظور خدمات‌دهی به مسکن مهر گچساران راه‌اندازی شد.

سایت GSM تلفن مسکن مهر گچساران راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فریدون کرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به رشد و توسعه سریع مخابرات در سطوح بین‌المللی و نیاز مشتریان برای دسترسی هر چه سریع‌تر به سرویس‌های جدید، در برنامه‌ریزی‌های کلان توسعه مخابرات کشور، قابلیت انعطاف‌پذیری برای هماهنگی با این تغییرات و جلب رضایت مشتریان مورد توجه قرار دارد.
وی با اشاره به راه‌اندازی سایت‌های جی‌.اس.‌ام روستایی در گچساران و با بیان اینکه نرخ مکالمات در این نوع تلفن برابر نرخ تلفن ثابت است، تصریح کرد: نرخ مکالمه شهری این تلفن از ساعت هشت صبح تا 13 کمتر از 20 ریال، از ساعت 13 تا 21 شب کمتر از 17 ریال و از ساعت 21 تا هشت صبح نیز 14 ریال است.
رئیس شرکت مخابرات گچساران هزینه نرخ هر دقیقه مکالمات بین شهری برای این سیستم را در روز 134 ریال و در شب حدود 189 ریال عنوان کرد.
کرمی خاطرنشان کرد: افتتاح، بهره‌برداری و واگذاری موبایل ارزان ‌قیمت روستایی، گامی دیگر در خدمات‌رسانی مطلوب به اقشار مختلف جامعه است.
وی قابلیت واگذاری به ‌صورت اعتباری و دائمی، عدم قطع ارتباط در مقایسه با شبکه سیمی و کابلی، هزینه مکالمه بسیار ارزان و قابلیت جا به ‌جایی در محدوده زیر پوشش را از جمله مزیت‌های این نوع موبایل عنوان کرد.
کرمی افزود: ارتباط تلفن جی.‌اس.‌ام با تلفن‌های ثابت و جی‌.اس.‌ام با سایر شهرها و استان‌ها به ازای هر دقیقه مکالمه از 89 ریال تا 715 ریال بوده و بستگی به زمان روز و شب و مسافت بین شهرها دارد.
این مقام مسئول در گچساران جی‌.اس.‌ام روستایی را بهترین جایگزین برای تلفن ثابت دانست و نرخ مکالمات برابر نرخ تلفن ثابت، قابلیت شارژ اعتباری با مبالغ متفاوت و ارتباط با سایر اپراتورها از هزینه کارکرد برابر با نرخ تلفن ثابت را از دیگر مزایای سیستم جی.‌اس.‌ام روستایی عنوان کرد.
کرمی با اشاره به راه‌اندازی سایت جی‌.اس.‌ام در مرکز مخابرات امام خمینی(ره) منطقه پانصد دستگاه گچساران ابراز داشت: با راه‌اندازی این سایت، مردم این منطقه و ساکنان آینده مسکن مهر گچساران می‌توانند از این تلفن به‌جای تلفن ثابت استفاده کنند.
وی با بیان اینکه این تلفن به‌ صورت سیم‌کارت بوده و حمل و استفاده از آن به نسبت تلفن ثابت بهتر است، افزود: هزینه خرید این تلفن 104 هزار ریال بوده که 54 هزار ریال آن هزینه خرید و 50 هزار ریال نیز به‌صورت شارژ اولیه در سیم‌کارت‌ها موجود است.
رئیس شرکت مخابرات گچساران با اشاره به وجود 32 هزار مشترک تلفن ثابت در گچساران و باشت ابراز داشت: ضریب نفوذ تلفن ثابت در گچساران 34 درصد بوده یعنی به ازای هر 100 نفر 34 نفر دارای تلفن ثابت هستند.
کرمی ضریب نفوذ تلفن همراه در گچساران را 38 درصد عنوان کرد و ادامه داد: واگذاری تلفن همراه تا قبل از دولت نهم و دهم 14 هزار شماره بوده که در دولت نهم و دهم افزون بر 80 هزار شماره در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول