اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک صورت می‌گیرد؛

اجرای هم کد شدن تلفن‌های شهری استان قزوین

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان قزوین گفت: به زودی اجرای هم کد شدن تلفن‌های شهری استان قزوین انجام می‌شود.

اجرای هم کد شدن تلفن‌های شهری استان قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین، علی سمسارها در جلسه کارشناسی هم کد شدن تلفن‌های استان بیان کرد: با توجه به توافق وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران و ابلاغ آن به شرکت‌های استانی، به زودی هم کد شدن تلفن‌های شهری استان انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شماره تلفن‌های چند مرکز مخابراتی استان در صورت هم کد شدن با همدیگر تشابه پیش شماره دارند، مقرر شد با افزودن یک رقم به ابتدای شماره تلفن‌های استان، تمامی شماره تلفن‌ها هشت رقمی ‌شود.
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان قزوین اضافه کرد: در صورت اجرای این طرح، تمامی مشترکان فقط با شماره‌گیری هشت رقم شماره تلفن، بدون گرفتن کد، با همدیگر تماس برقرار خواهند کرد و تنها تماس گیرندگان خارج از استان با گرفتن کد 028 و هشت رقم شماره تلفن می‌توانند با مشترک مورد نظر خود تماس برقرار کنند.
وی اعلام کرد: کار کارشناسی انجام شده،به دنبال کمترین تغییرات در سطح شماره تلفن‌های استان هستیم تا شهروندان برای استفاده از خطوط تلفن ثابت دچار سردرگمی نشوند.
پورشاکر یادآور شد: برای انجام هم کد شدن استان اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد و پیام مربوط به تغییرات شماره تلفن‌ها در صورت شماره‌گیری به مشترکان اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول