اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته استقبال از رئیس جمهور در گچساران عنوان کرد:

پیگیری نامه‌های ریاست جمهوری با تلفن 111

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته استقبال از رئیس جمهور در گچساران گفت: مردم نامه‌ها و درخواست‌های خود در سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت را از طریق تلفن 111 پیگیری کنند.

پیگیری نامه‌های ریاست جمهوری با تلفن 111
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یدالله مرادی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مردم گچساران با تمام نارسایی‌ها، کمبودها با حضوری پرشور، انقلابی و ولایی در استقبال از رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به گچساران حماسه‌ای به یاد ماندنی ساختند که زبان از بیان آن ناتوان است.
وی افزود: در صحنه‌های مختلف انقلابی هرگاه نیاز به حضور ملت در صحنه احساس می‌شود، مردم گچساران نیز با متانت، بردباری، معرفت و آگاهی و شعور حماسه‌ساز حضوری انقلابی دارند.
مرادی حضور پرشور و انقلابی مردم گچساران از رئیس جمهور را مایه افتخار مسئولان و شرف و عزت این شهرستان دانست و تصریح کرد: مراسم استقبال از رئیس جمهور، پرشور، آگاهانه، مسئولانه و بدون هیچ حاشیه و حادثه نگران‌کننده‌ای برگزار شد.
رئیس کمیته استقبال از رئیس جمهور در گچساران با تشکر از حضور مردم گچساران در استقبال از رئیس جمهور گفت: فشردگی کارها و ترافیک زمانی مانع از پذیرایی هر چند مختصر از مردم ولایی گچساران در مراسم استقبال از رئیس جمهور شد که از این بابت از مردم گچساران عذر‌خواهی می‌کنم.
مرادی عنوان کرد: مردم انقلابی گچساران با خلق حماسه حضور وظیفه خود را انجام دادند و اینک دولتمردان کشوری باید دین خود را نسبت به این حماسه ادا کنند.
وی تشکیل ستاد رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی را یکی از بهترین کارهای انجام شده در این دوره از سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران عنوان کرد و افزود: این ستاد در شبکه بهداشت و درمان گچساران تشکیل شد و دارای 20 اتاق برای 20 نهاد است.
مرادی ادامه داد: در این نهادها از هر وزارتخانه‌ای یک نفر به همراه مسئول اداره مربوطه در گچساران حضور دارد تا جوابگویی درخواست‌های مردمی باشد.
این مقام مسئول در گچساران حضور کارشناسان وزارتخانه‌ها را در این ستاد ارزشمند توصیف ‌و عنوان کرد: حضور کارشناسان و بعضی از معاونان وزرا در این ستاد سبب بررسی بهتر درخواست‌های مردمی شده است.
مرادی تصریح کرد: تعدادی از درخواست‌های بررسی شده به سازمان‌های مرکزی و تعدادی نیز به تهران ارجاع می‌شود.
وی با اشاره به سیستم الکترونیکی سامد برای بررسی نامه‌های مردمی اظهار کرد: نامه‌ها و درخواست‌های مردمی به تناسب موضوعات نامه‌ها، وارد سیستم رایانه‌ای می‌شود.
رئیس کمیته استقبال از رئیس جمهور در گچساران خاطرنشان کرد: پس از ثبت نامه‌ها در سیستم رایانه‌ای ستاد رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی، کد رهگیری مربوطه به نامه درخواست‌کننده ارائه می‌شود.
مرادی ادامه داد: صاحب نامه می‌تواند پس از 10 روز با شماره تلفن 111 نهاد ریاست جمهوری تماس گرفته و از مراحل و روند پاسخگویی نامه خود اطلاع پیدا کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول