اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خبر داد:

ضریب نفوذ تلفن همراه آبپخش به 100 درصد رسید

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه آبپخش به 100 درصد رسید.

ضریب نفوذ تلفن همراه آبپخش به 100 درصد رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی شامگاه جمعه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش در ماه‌های اخیر تلاش‌های فراوانی برای توسعه تاسیسات زیرساخت‌های شهر آبپخش داشته و به نتایج مطلوبی در این راستا دست‌ یافته‌ایم.
رضایی تصریح کرد: آبپخش به دلیل موقعیت ممتاز از شهرهای مهم و استراتژیک شهرستان دشتستان از لحاظ جمعیت و وسعت است و سالانه شاهد مهاجرت بسیار زیادی از شهرها و روستاهای اطراف به این شهر هستیم و این امر ضرورت توسعه و گسترش زیرساخت‌های شهری در این شهر را ثابت می‌کند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با اشاره به مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه در آبپخش اذعان داشت: در روزهای گذشته با نصب آنتن در ناحیه غربی شرق آبپخش شاهد رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن‌های همراه اول در این شهر هستیم.
وی افزود: در ماه‌های گذشته مشکل آنتن‌دهی موبایل‌های همراه اول در شهر آبپخش به یکی از اساسی‌ترین مسائل و مشکلات تبدیل شده‌ بوده که با پیگیری‌های مکرر شورای اسلامی شهر آبپخش این مشکل به طور کامل مرتفع شده و هم‌اکنون ضریب نفوذ تلفن همراه آبپخش به 100 درصد رسیده است.
این مسئول به گازرسانی شهری آبپخش اشاره کرد و ابراز داشت: فعالیت ایجاد شبکه گاز شهری از ماه‌های گذشته در شهر آبپخش آغاز شده و در ماه‌های گذشته شاهد گازرسانی به برخی مناطق شهر آبپخش بوده‌ایم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان کرد: این امر سبب رفاه و آسایش شهروندان آبپخشی است و مسائل و مشکلات مربوط به نبود سیلندرهای گاز پس از اتمام این طرح به طور نسبی مرتفع خواهد شد.
رضایی تصریح کرد: در شهر آبپخش بیش از 80 کیلومتر گازرسانی صورت می‌گیرد که تاکنون شاهد اتمام این طرح در برخی نقاط شهر و پیشرفت بسیار خوب پیمانکاران مربوطه در مسیر گازرسانی شهری بوده‌ایم.
وی اضافه کرد: احقاق حقوق و خواسته‌های شهروندان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اولویت‌های اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش است و با تمام توان و امکانات در این مسیر حرکت می‌کنیم تا شاهد رشد و توسعه شهر آبپخش باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: خدمت به مردم از بزرگترین افتخارات و وظایف مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا به جهاد اقتصادی مزین فرموده‌اند تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف والای اقتصادی بکار می‌گیریم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول