اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه‌های تلفن همراه تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: پلیس موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای مغازه‌های فروش گوشی‌های تلفن همراه و دستگیری وی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه‌های  تلفن همراه تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قنبر مداحی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای از کلانتری 15 تبریز مبنی بر سرقت مغازه موبایل فروشی، پرونده برای رسیدگی به تیم یک اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ارجاع شد.
وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی اعم از بازدید از صحنه جرم و استفاده از بانک‌های اطلاعاتی شرکت ایرانسل و ردیابی گوشی‌های همراه موبایل مسروقه، دریافتند یکی از گوشی‌های مسروقه در دست فردی با هویت "الف-ح " بوده که فردی سابقه‌دار  است.
مداحی تصریح کرد: از آنجا که عکس وی نیز از طریق دوربین مدار بسته مغازه تهیه شده بود این عکس در اختیار عوامل تیم و همچنین تجسس‌های کلانتری‌های 15 و 22  قرار گرفت که بیشترین سرقت‌های اخیر در این حوزه‌ها انجام گرفته بود.
وی گفت: سرانجام عوامل تجسس کلانتری 22 موفق به شناسایی متهم و دستگیری وی در محل سکونتش در تبریز شدند که و متهم پس از دستگیری، به انجام  چهار فقره سرقت در کلانتری معترف شد.
وی افزود: با انجام بازجویی‌های علمی و تخصصی کارآگاهان، متهم به انجام 22 فقره سرقت اعتراف کرد که تمام محل‌های سرقت با راهنمایی سارق شناسایی شده و مالباختگان دعوت شده و شکایت آنان اخذ و به مراجع قضایی ارسال شد.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: در این رابطه با راهنمایی متهم مالخری به هویت معلوم شناسایی و دستگیر شد که وی نیز به خرید اموال مسروقه از متهم اعتراف کرده و تعدادی از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.
وی تصریح کرد: ارزش تقریبی اموال مکشوفه بالغ بر 550 میلیون ریال است.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اینکه متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند در تشریح شگرد سرقت اظهار داشت: سارق مغازه‌هایی را که دارای درب‌های شیشه سکوریت بود انتخاب و در ساعت خلوت روز با استفاده از پیچ گوشتی قفل سوئیچی درب‌ها را باز می‌کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول