اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

در زمان امام سجاد(ع) اسلام در اوج مظلومیت قرار داشت

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: در زمان امام سجاد(ع) اسلام در اوج مظلومیت قرار داشت.

در زمان امام سجاد(ع) اسلام در اوج مظلومیت قرار داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، بخشدار آبپخش عصر امروز در همایش بزرگ قرآنی مدارس آبپخش با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: امام سجاد (ع) در دوران 34 ساله امامت خود پس از شهادت امام حسین (ع) تلاش زیادی برای ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام کردند.
وی با اشاره به سخنی از امام سجاد (ع) افزود: آن امام همام در شرایطی برای گسترش حقایق ناب اسلام و حاکمیت‌بخشی به دین مبین اسلام تلاش می‌کردند که اسلام در اوج مظلومیت خود قرار داشت.
خرم‌روز بیان داشت: قرآن کریم از صدر اسلام تاکنون محور تمامی کارهای مسلمین بوده و هیچگونه تحریفی در آن صورت نگرفته است.
بخشدار آبپخش با اشاره به اهمیت سرلوحه قرار دادن قرآن در اجرای کارها و برنامه‌های روزمره خاطرنشان کرد:‌ انسان‌ها برای سعادت دنیوی و اخروی باید رهنمود‌های قرآن کریم را به عنوان سرلوحه کارهای خویش قرار دهند.
خرم‌روز اذعان داشت: مدارس مهم‌ترین پایگاه‌‌های قرآن‌آموزی محسوب می‌شوند و از همین مدارس بوده که قاریان و حافظان بزرگ قرآنی به جامعه اسلامی معرفی شده‌اند.
این مسئول تصریح کرد: آبپخش از دیرباز به دارالمومنین معروف بوده و حافظان بین‌المللی قرآن همچون سید عبدالکریم موسوی در این بخش به جامعه معرفی شده‌اند و باید ایشان را به عنوان الگوهایی برای نسل جوان قرار دهیم.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: معجزات قرآن بسیار فراوانند و علم بشری روز به روز معجزاتی را که قرآن به آن اشاره کرده به اثبات می‌رساند و به عنوان پایه‌های علمی برای رشد و توسعه دانش‌ قرار می‌دهد.
خرم‌روز اضافه کرد: مسلمانان باید در قرآن تدبر و به آن عمل کنند، چون در سایه عمل به احکام و آیات نورانی قرآن کریم پیشرفت‌های بزرگ بشری در ابعاد مادی و معنوی حاصل می‌شود.
وی به نقش مهم فرهنگیان در توسعه و ترویج فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی اشاره کرد و بیان داشت:‌ فرهنگیان و معلمان نقش بسیار مهم و ارزنده‌ای در تعلیم و تربیت دارند و باید تلاش کنند انسان‌هایی تربیت کنند که خادم جامعه اسلامی باشند و به عنوان عنصری خادم برای خدمت به مردم و تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول