اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر پنج‌شنبه صورت می‌گیرد؛

قرائت خطبه امام سجاد در ورامین

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین گفت: خطبه امام سجاد (ع) با حضور جمع کثیری از مردم خداجوی ورامین عصر پنج‌شنبه همزمان با ورود کاروان اهل بیت علیهم‌السلام به شام در این شهرستان قرائت می‌شود.

قرائت خطبه امام سجاد در ورامین
وحید محمدی یکتا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به نقش امام سجاد (ع) اظهار داشت: شخصیت و نقش امام زین‌العابدین (ع) در حادثه عاشورا و ابلاغ پیام نهضت حسینی بی‌نظیر و بی‌همتا است.
مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین افزود: امام سجاد (ع) در چندین موقعیت توانستند خطبه‌هایی را ایراد کنند که تاثیر بسیار عمیقی در احیای نهضت امام حسین (ع) داشته است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: خطبه‌های آتشین امام سجاد (ع) وجدان‌های خفته مردم کوفه را بیدار کردند تا فاجعه اهل کوفه را آشکار کند.
محمدی یکتا تاکید کرد: برای مثال می‌بینیم که خطبه آتشین و جانسوز آن حضرت در کوفه، چنان اثرگذار است که ضمن برملا ساختن پلیدی و زشتی سست عنصری در عهد و پیمان و جنایت کوفیان، فضای حاکم بر کوفه را به کلی دگرگون می‌کند.
مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین در ادامه از قرائت خطبه آتشین حضرت سجاد (ع) در مسجد مهدیه ورامین خبر داد و گفت: عصر پنج شنبه و  همزمان با ورود کاروان اهل بیت علیهم‌السلام به شام خطبه آتشین حضرت سجاد (ع) توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین در مسجد مهدیه ورامین برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این مراسم در پنج سال گذشته به صورت دوره‌ای در مساجد شهرستان ورامین برگزار می‌شود و همواره مورد استقبال جمع کثیری از عشاق و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام قرار می‌گیرد و امسال سال ششم اجرای این برنامه است.
وی در ادامه از انجام هماهنگی‌های لازم ترافیکی در منطقه کارخانه قند همزمان با اجرای خطبه مذکور خبر داد و گفت: از آنجایی که به‌طور سنتی هرساله استقبال پرشور مردم برای شرکت در این مراسم غیر قابل تصور است بنابراین واحدهای مختلف ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین در سال جاری هماهنگی‌های لازم برای اجرای این مراسم و عدم اختلال در عبور و مرور وسائط نقلیه را به عمل آورده‌اند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول