اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه کنگان:

خدمت به مردم از مصادیق بارز سیره عملی امام سجاد(ع) است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه کنگان گفت: خدمت به مردم از مصادیق بارز سیره عملی امام سجاد(ع) است.

خدمت به مردم از مصادیق بارز سیره عملی امام سجاد(ع) است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام مصطفی خلفانی بعد از ظهر امروز در جمع عزاداران امام سجاد (ع) در دفتر امام جمعه اظهار داشت: گسترش اسلام اصیل و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) باید به عنوان مهم‌ترین اولویت حوزه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: اسلام کامل‌ترین دین است و کتاب آسمانی قرآن نیز به عنوان کامل‌ترین کتاب شناخته شده و باید نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی اهتمام ورزیم.
مدیر حوزه علمیه کنگان با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: خدمت به مردم از مصادیق بارز سیره عملی امام سجاد(ع) است.
خلفانی با تبیین سیره علمی و عملی حضرت زین‌العابدین (ع) تصریح کرد: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم از مصادیق بارز سیره عملی امام سجاد(ع) در تمام ادوار زندگی بوده است.
وی افزود: وجود نازنین اهل‌بیت (ع) در خدمت‌رسانی به مردم بهترین الگو برای مسئولین ما هستند و مسئولین باید در خدمت‌دهی به آحاد جامعه به حضرت معصومین اقتدا کنند.
مدیر حوزه علمیه کنگان، وفای به عهد و صدق در گفتار و کردار را یکی دیگر از ویژگی‌ها و دستورات امام سجاد (ع) برشمرد و بیان کرد: مسئولین تلاش کنند در وعده‌هایی که به مردم می‌دهند وفا را پیشه خود سازند.
خلفانی افزود: صداقت در گفتار بهتر از حرف بدون عمل است و این مهم یکی از نکات کلیدی در مدیریت است.
وی در بخش دیگر از سخنان خود ترغیب به علم‌آموزی را یکی از دستورات مهم امام چهارم برشمرد و یادآور شد: از افتخارات نظام دینی ما این‌است که فرزندان خلاق، مبتکر و نخبه ایران اسلامی، شاگردان و تربیت‌شدگان مکتب امام زین‌العابدین (ع) هستند.
در این مراسم روضه‌خوانان و مداحان در سوگ اهل‌بیت (ع) و مظلومیت امام سجاد (ع)، نوحه و مرثیه‌سرایی کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول