اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد:

همکاری 2300 بانوی خراسان شمالی در خدمات کمیته امداد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: 2 هزار و 314 نفر از بانوان استان در قالب طرح عطیه در برنامه‌های مشارکتی و خدمات کمیته امداد همکاری می‌کنند.

همکاری 2300 بانوی خراسان شمالی در خدمات کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، برات سلیمی با بیان اینکه در حال حاضر این تعداد نیکوکار در بجنورد و شهرستان‌های این استان به عضویت طرح عطیه درآمده‌اند، اظهار داشت: در حقیقت در اجرای این طرح بانوان نیکوکار با تشکیل حداقل ماهی یک بار جلسه به بررسی راه‌های گسترش انفاق در بین محله، شناسایی افراد نیازمند و ساماندهی کمک‌های مردمی تحت نظارت امداد می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه همه امور این طرح به دست بانوان انجام می‌شود، گفت: با تلاش و مشارکت‌های اعضای مجمع، طی امسال مبلغی بالغ بر 62 میلیون و 16 هزار ریال توسط  بانوان خیر محلات به خانواده های نیازمند استان کمک شده است.
سلیمی با اشاره به اینکه این بانوان  فعالیت و مشارکت خود را در طرح اکرام و حامی یابی برای ایتام آغاز کرده‌اند، افزود: اعضای اصلی مجمع عطیه با بررسی راهکارهای موجود، زمینه را برای مشارکت هرچه بیشتر بانوان خیر در برنامه های کمیته امداد و ارائه خدمات به نیازمندان فراهم می‌کنند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر این طرح در مساجد و یا تکایای 25 منطقه از استان خراسان شمالی اجرا می‌شود که تمام این مناطق در برنامه های مشارکتی کمیته امداد فعال هستند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی بیان داشت: علاقمندانی که مایلند در این طرح مشارکت کنند به مساجد و حسینیه‌های محل خود مراجعه کنند تا با عضویت در این طرح بتوانند در برنامه‌های کمیته امداد برای رفع نیاز محرومان شرکت کنند.
وی هدف از اجرای این طرح را توسعه ارتباطات در جهت فراهم نمودن زمینه مشارکت مردمی و ترویج سنت حسنه انفاق عنوان کرد و گفت: ایجاد انگیزه برای ترغیب بانوان به منظور مشارکت همگانی در محرومیت زدایی و تقویت اعتماد قشر موثر بانوان نسبت به خدمات اثر بخش امداد از دیگر اهداف این طرح است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول