اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

می‌توانیم همانند کشورهای مترقی انتخابات را الکترونیک برگزار کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: با داشتن جوانانی توانمند و با استعداد می‌توانیم همانند کشورهای مترقی، انتخابات را الکترونیک برگزار کنیم.

می‌توانیم همانند کشورهای مترقی انتخابات را الکترونیک برگزار کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی فرمانداری نیشابور، سیدجلال هاشمی در نخستین کارگاه آموزشی کارشناسان انفورماتیک و انتخابات استانداری خراسان رضوی و شهرستان‌های منطقه 2 شامل نیشابور، سبزوار، فیروزه، جوین، جغتای و خوشاب که در تالار اجتماعات شهید عابد فرمانداری نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که با رأی مردم و با نظر مردم انتخاب شده است ولی هنوز نظام‌هایی را می‌بینیم که به صورت پادشاهی و دیکتاتوری اداره می‌شوند.
وی افزود: همگی باید قدر خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم.
او با بیان اینکه برگزاری سی‌امین انتخابات از جمله افتخارات نظام است، تصریح کرد: او نیشابور را بزرگ‌ترین و پرجمعیتترین شهرستان استان پس از مشهد با داشتن هفت شهر و چهار بخشداری عنوان و خاطرنشان کرد: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های بسیار بالا، آمادگی برگزاری انتخاباتی قانونمند را دارد و نقش شما کارشناسان انفورماتیک در این انتخابات بسیار مهم است.
همچنین مسئول آموزش ستاد انتخابات استان نیز، انتخابات را تجلی حضور شهروندان در عرصه سیاست دانست.
مهندس نبی‌پور افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری باید انتخاباتی قانون‌مند با مشارکت جمعی که از اهداف ما است داشته باشیم و ما مجریان موظفیم بستری مناسب برای برگزاری این انتخابات را فراهم سازیم.
هاشمی برگزاری 70 ساعت آموزش برای کاربران را از جمله برنامه‌های این طرح اعلام کرد.
وی با بیان اینکه آموزش در ایجاد این اهداف و رسیدن به آنها بسیار مهم و ضروری است، بیان داشت: طرح جامع آموزش که برای اولین بار اجرا می‌شود شامل اهدافی چون افزایش مشارکت، افزایش صحت و سلامت انتخابات، پیشگیری از وقوع تخلفات و ارتقای آگاهی مدیران و کاربران است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول