اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ارومیه مطرح کرد؛

همکاری حوزه و دانشگاه برای سرافرازی ایران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ارومیه گفت: حوزه‌ها و مراکز دانشگاهی برای مجد و عظمت بیش از بیش ایران اسلامی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

همکاری حوزه و دانشگاه برای سرافرازی ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسن صدقی ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر که در سالن اجتماعات شهید یعقوبی دانشگاه ارومیه تشکیل شد، اظهار داشت: عده‌ای به دنبال ایجاد ناهماهنگی بین فعالیت‌های حوزوی و دانشگاهی بودند تا بین فعالان این دو عرصه فاصله ایجاد شود ولی امروز شاهد این موضوع هستیم که این مراکز تولید علم و اندیشه همسو با یکدیگر رو به جلو حرکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه برای رفع کمبود فضای پژوهشی دانشگاه همت شده، ادامه داد: در بعضی پژوهشکده‌ها مشکل کمبود فضا وجود داشت که با تامین اعتبار مورد نیاز و تخصیص آن در راستای رفع کردن این مشکل گام برداشته شد.
این مسئول با بیان اینکه باید در راستای ارتقای سطح دانشگاه برنامه‌ریزی شود، گفت: خوشبختانه دانشگاه ارومیه به همت پژوهشگران، مبتکران و اساتید فعال در سطح کشور از جایگاه خیلی خوبی برخوردار است ولی می‌طلبد اهل اندیشه و صاحبان علوم بیش از این تلاش کنند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخلاف اقدامات مذموم دشمنان، ایران اسلامی به فناوری هسته‌ای دست یافته است، ادامه داد: این علم با مشارکت اساتید و دانشمندان سراسر کشور بومی شد به طوری که ایادی استکبار جهانی برای مسدود کردن مسیر پیشرفت ملت ما به ترور دانشمندان دست زدند ولی این قبیل اقدمات در اراده ما هیچ تاثیر منفی بر جای نمی‌گذارد.
رئیس دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه انتخابات قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ملت بزرگ ما به طور قطع در آیین سیاسی و اجتماعی مذکور با شوری مضاعف شرکت خواهند کرد به طوری که با این حرکت انقلابی خود دشمنان را مایوس می‌کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول