اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

هیئت اجرایی انتخابات مجلس در شوشتر معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: هیئت اجرایی انتخابات شوشتر برای برگزاری انتخابات مجلس در اسفندماه جاری به زودی معرفی می‌شود.

هیئت اجرایی انتخابات مجلس در شوشتر معرفی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شوشتر اظهار داشت: هیئت اجرایی که متشکل از 30 نفر از معتمدین شهرستان شوشتر هستند باید تا روز یکشنبه از طرف فرماندار به هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شود و در این باره نیز اقدام خواهد شد.
وی افزود: باید دانست که این افراد معتمدان شهر هستند و به نوعی انتخابات شهرستان شوشتر و کشور را افرادی برگزاری می‌کنند که مورد اعتماد مردم شهرستان هستند و مردم برگزاری کننده انتخابات مجلس هستند.
نجفی با تاکید بر اینکه فرماندار به عنوان رئیس هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی تنها معرفی کننده معتمدین شهر به شورای نظارت است، تاکید کرد: مردم خود در برگزاری انتخابات مشارکت جدی دارند و نهادهای دولتی تنها تدارکات‌چی این اتفاق بزرگ خواهند بود.
رئیس شورای اداری شوشتر تاکید کرد: باید تلاش کنیم که امین رای مردم باشیم و به این دلیل باید تلاش کرد تا این انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شود.
نجفی تاکید کرد: در ماه‌های گذشته بر احوال همه شرکت کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت داشته‌ایم و رفتار همه رصد شده است.
وی خاطرنشان کرد: برخی در شرایط کنونی در حال سیاه‌نمایی شرایط موجود هستند و به این دلیل باید کوشید تا با این روند برخورد شود.
رئیس شورای اداری شوشتر تاکید کرد: برخی در این انتخابات کاسب‌کار سیاسی هستند و باید به این افراد نظارت جدی شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: روز 9 دی که در آینده سالروز آن را خواهیم داشت روزی است که خون تازه در رگ‌های وحدت اسلامی و ایرانی جریان گرفت و به این دلیل این روز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: باید این روز بزرگ گرامی داشته شود و همه ایرانیان به این روز و گرامی داشت آن توجه ویژه کنند و در این باره تلاش کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول