اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات خوسف خبر داد:

12 خانه عالم در خوسف فعال است/4 خانه در انتظار اعتبار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف از فعالیت 12 خانه عالم در سطح بخش خوسف خبر داد.

12 خانه عالم در خوسف فعال است/4 خانه در انتظار اعتبار
حجت‌الاسلام علیرضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوسف با بیان اینکه زیرساخت‌های فرهنگی منطقه خوسف برای شهرستان شدن آماده است، اظهار داشت: به عنوان نمونه 12 خانه عالم فعال در بخش خوسف داریم و 4 خانه دیگر در دست احداث است که برای تکمیل هرچه سریع‌تر نیازمند تزریق به موقع اعتبارات است.
وی ادامه داد: در بخش خوسف 85 هیئت مذهبی نیز شناسایی شده و کد گرفته‌اند که در ایام محرم امسال برنامه‌های خوبی اجرا کردند و 15 هیئت نیز در دست شناسایی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف از توزیع اقلام غذایی بین هیئت‌های مذهبی در هفته جاری خبر داد و تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی باید هرچه سریع‌تر برای دریافت این کالاها به اداره تبلیغات خوسف مراجعه کنند.
عزیزی از اعزام 90 روحانی در ایام محرم به روستاهای خوسف خبر داد و گفت: 70 روحانی از قم و مشهد به منطقه اعزام شدند و بقیه بومی بودند.
وی افزود: این اداره در زمینه حمایت از برنامه‌های قرآنی 100 جلسه قرآنی را در سطح بخش شناسایی کرده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف به مهم‌ترین برنامه‌های حمایتی از هیئت‌ها و مراکز مذهبی اشاره کرد و گفت: اعزام روحانی، توزیع کتب و برگزاری مسابقات فرهنگی و دینی به مناسبت‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌ها در این بخش است.
عزیزی توزیع سی‌دی‌ها و بسته‌های فرهنگی، کارگاه‌های آموزشی در سطح بخش به ویژه روستاها پرجمعیت دهستان‌های براکوه، خور و قلعه‌زری را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی خواند که بخشی اجرا شده و تعداد دیگری در دست اجراست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول