اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های برگزاری کارگروه سلامت بیرجند؛

مشکل فاضلاب بیرجند و خوسف حل نشد/محیط‌زیست مخالفتش را قانونی خواند

خبرگزاری فارس: کارگروه سلامت و امنیت غذایی بیرجند در شهر خوسف با حاشیه‌های خواندنی همراه بود که مهم‌ترین آن اختلاف جدی محیط زیست با محل اجرایی پروژه فاضلاب همراه بود.

مشکل فاضلاب بیرجند و خوسف حل نشد/محیط‌زیست مخالفتش را قانونی خواند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، کارگروه سلامت و امنیت غذایی بیرجند در زمینه مشکل فاضلاب بیرجند و خوسف بازهم نتیجه مشخصی نداشت و بررسی آن به جلسات بعدی منتقل شد که معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند خواستار حل فوری این مشکل شد.
 
* محیط زیست متهم اول مشکلات فاضلاب/ محیط زیست؛ قبول نداریم
در حالی که در جلسه امروز اغلب نگاه‌ها برای مشکلات فاضلاب شهر بیرجند و خوسف به سمت محیط زیست بود اما نماینده این اداره اقدامات محیط زیست را قانونی و با نگاه بلند مدت دانست.
نماینده حاضر در محیط زیست گفت: بوی بد فاضلاب در بیرجند و شکایت اهالی شمس‌آباد، حاجی‌آباد و امیرآباد به خاطر این است که از زمان استعلام از محیط‌ زیست گرفته نشد.
شهردار خوسف: برای مشکل فاضلاب شبه قانون بیاوریم.
محمد علی محمدی در واکنش به اعتراض محیط زیست نسبت به مکان‌های پیش‌بینی شده برای دفع فاضلاب و اینکه قانون اجازه تأیید این مکان‌ها را نمی‌دهد، گفت: می‌شود شبه قانون وضع کرد که با واکنش کارشناس محیط زیست همراه بود که در اختیار ما نیست.

* بهداشت: مشکل فاضلاب را به کار گروه استان بفرستیم/ معاون فرماندار مخالفم
نماینده بهداشت و درمان نیز در این جلسه با توجه به اختلاف جدی بین اعضای کارگروه در زمینه فاضلاب شهر خوسف و بیرجند پیشنهاد داد که موضوع به کار گروه استان برود که معاون اجتماعی فرماندار با این موضوع مخالفت کرد و این را نوعی سلب مسئولیت خواند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول