اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار خوسف تاکید کرد:

چاره‌اندیشی برای وضعیت فاضلاب خوسف

خبرگزاری فارس: بخشدار خوسف با اعلام اینکه مطالعه پروژه فاضلاب خوسف به زمین مانده است، گفت: تا زمانی که مشکل فاضلاب حاد نشده است باید چاره‌ای اساسی اندیشید.

چاره‌اندیشی برای وضعیت فاضلاب خوسف
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند احمد بیکس ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی بیرجند ویژه بخش خوسف اظهار داشت: روستاهای زیادی در خوسف با تانکر آبرسانی می‌شوند که در صورت تأمین اعتبار شبکه آبرسانی برای برخی روستاهای پرجمعیت اجرا می‌شود.
وی با اشاره به مشکل آبرسانی به واحدهای مسکونی تازه‌ساز روستایی تاکید کرد: در راستای مسائل بهداشتی باید کلرزنی مجتمع‌های آبرسانی به موقع انجام گیرد.
بخشدار خوسف با بیان اینکه برخی مجتمع‌های آبرسانی روستایی خوسف قدیمی و زنگ زده است، تصریح کرد: با قطع و وصل شدن آب در برخی روستاها در ظاهر هم مشکل فرسوده بودن مجتمع‌ها دیده می‌شود که آب تیره از شبکه دقایقی خارج می‌شود.
بیکس گفت: برخی روستاها از جمله حامی و دهن‌رود مشکل کم‌آبی جدی دارند که در روزهایی که جمعیت زیادی مستقر شوند با مشکل کم‌آبی مواجه می‌شوند.
وی تصریح کرد: خروج فاضلاب از شهر، برخورد با سگ‌های ولگرد و حیوانات مزاحم و آبرسانی به مجتمع‌های مسکونی مهر نیز از دیگر مشکلات و نیازهای شهر خوسف است که در برنامه قرار دارد.
شهردار خوسف نیز با اشاره به فاضلاب شهر خوسف گفت: شهر خوسف بر روی صخره است که اجرای پروژه فاضلاب را با مشکل مواجه کرده است.
محمد علی محمدی ادامه داد: شیب شهر خوسف نیز به قسمت بافت قدیمی است که این خود مشکل ساماندهی فاضلاب را بیشتر کرده و باید پروژه فاضلاب شهری احداث شود.
وی با اعلام اینکه مطالعه پروژه فاضلاب خوسف به زمین مانده است، افزود: تا زمانی که مشکل فاضلاب حاد نشده است باید چاره‌ای اساسی اندیشید.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول