اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی آمل خبر داد:

جذب 4 ووشوکار در ترکیب تیم تاکسیرانی آمل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی آمل گفت: برای تقویت تیم ووشوی سازمان تاکسیرانی آمل که تنها نماینده مازندران در لیگ برتر ووشوی کشورمان است دو تالوکار و دو سانداکار جذب کردیم.

جذب 4 ووشوکار در ترکیب تیم تاکسیرانی آمل
سید محمدرضا موسوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل گفت: برای تقویت تیم ووشوی سازمان تاکسیرانی آمل که تنها نماینده مازندران در لیگ برتر ووشوی کشورمان است، دو تالوکار و دو سانداکار جذب کردیم.
سرپرست تیم ووشوی لیگ برتری تاکسیرانی آمل بیان داشت: در هفته نخست این دوره از رقابت‌های لیگ برتر که شامگاه پنج‌شنبه سوم آذرماه در سالن آکادمی فدراسیون ووشوی برگزار شد در بخش تالو ضعف ما به روشنی واضح بود.
سرپرست تیم ووشوی لیگ برتری تاکسیرانی آمل افزود: در هفته نخست تاکسیرانی آمل مقابل شهرداری بندرعباس و مقاومت زنجان قرار گرفت و فقط با یک تالوکار حاضر شد ولی در ساندا بسیار خوب کار کردیم.
وی با اعلام اسامی دو تالوکاری که به خدمت تیم تاکسیرانی آمل درآمدند، گفت: میلاد نصیری و علی انابغی از بازیکنان جدید ما در ترکیب تیم تاکسیرانی هستند.
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی آمل با اشاره به نام دو سانداکار این تیم یادآور شد: کیوان هوشنگی در وزن منفی 80 کیلوگرم و مهدی فلاح در وزن منفی 90 کیلوگرم دو سانداکار جدید ما در این هفته هستند.
موسوی با بیان اینکه هفته نخست این رقابت‌ها را با نتیجه نزدیک هفت بر شش به حریفان خود واگذار کردیم، تصریح کرد: تمرینات مستمر و فشرده‌ای را برای ورزشکاران در نظر گرفتیم که تیم در شرایط بسیار خوبی از لحاظ روحی و روانی قرار دارد.
وی درباره تیم نفت تهران حریف هفته دوم لیگ برتر ووشوی نماینده مازندران گفت: این تیم قهرمان چهار دوره لیگ برتر ووشوی کشور است که در ترکیب خود رزمی‌کاران قدرتمندی را به خدمت گرفته است.
موسوی ابراز امیدواری کرد: با ترکیبی کامل به تهران می‌رویم و همچنین روحیه رزمی‌کاران ما بسیار بالا است تا بتوانیم در بخش ساندا حرف‌های زیادی برای گفتن در هفته دوم داشته باشیم و در تالو نیز بهتر از هفته گذشته ظاهر شویم.
این مسئول خاطرنشان کرد: آمل نخستین حضور خود در لیگ برتر ووشوی کشور را تجربه می‌کند و در کادر تیمی خود 9 سانداکار، چهار تالوکار و چهار بازیکن ذخیره حضور دارد که در مجموع کادر 20 نفره‌ای را برای این مسابقات مهیا کردیم.
به گزارش فارس، هفته دوم لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور عصر پنج شنبه این هفته در تهران پیگیری می‌شود که تیم سازمان تاکسیرانی آمل در سالن آکادمی فدراسیون ووشوی مجموعه ورزشی آزادی به دیدار نفت تهران می‌رود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول