اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی پوش تیم ووشو بانوان سمیرم:

سمیرم را مهد ووشو ایران می‌کنیم

خبرگزاری فارس: ملی پوش تیم ووشو بانوان سمیرم گفت: با توجه به جایگاه تیم ووشو بانوان سمیرم در لیگ برتر و استعداد‌های خوب این شهر قصد داریم سمیرم را مهد ووشو ایران کنیم.

سمیرم را مهد ووشو ایران می‌کنیم
الهه منصوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر تیم ووشو بانوان سمیرم که زیر پوشش اداره ورزش و جوانان سمیرم قرار دارد رقابت پایاپایی را با تیم ووشو گاز مازندران دارد.
وی گفت: تیم ووشو بانوان سمیرم با شش امتیاز و نیز امتیاز با تیم گاز مازندران در رتبه دوم جدول لیگ برتر ووشو بانوان کشور قرار دارد.
 ملی پوش تیم ووشوی بانوان سمیرم با اشاره به برد‌های تیم ووشو بانوان سمیرم در لیگ برتر ووشو بانوان کشور اضافه کرد: 80درصد تیم ووشو بانوان سمیرم از خود شهر سمیرم هستند که با همین نفرات بومی توانستیم تیم‌های ووشو تهران و همدان را با اختلاف زیادی شکست دهیم.
وی گفت: در حال حاضر تنها حامی مالی تیم ووشو بانوان سمیرم اداره ورزش و جوانان سمیرم است که اگر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و مدیرکل این اداره نیز از این تیم حمایت مالی کنند مطمئن هستم در آینده شاهد رشد بسیار خوبی در این رشته هستیم و به راحتی تیم گاز مازندران در روز هشتم دی ماه شکست می‌خورد.
منصوریان ادامه داد: در حال حاضر مربی تیم ووشو بانوان سمیرم در بخش تالو خانم مریم معماری است که با مربی‌گری ایشان توانستیم تیم تالوی تهران را با اختلاف زیادی شکست دهیم که این نشان می‌دهد ایشان تیم خوبی را برای این رقابت‌ها آماده کرده و من بسیار خوشحالم که چنین استادی مربیگری بخش تالوی بانوان سمیرم را پذیرفته است.
وی در پایان به شرایط جسمانی خودش اشاره کرد و افزود: در دور رفت بنا به صلاحدید پزشک تیم و به دلیل مشکلات قلبی در دیدار با تیم گاز مازندران نمی‌توانم به میدان بروم که امیدوارم در دور برگشت این رقابت‌ها از نظر جسمانی به شرایط مطلوب ورزشی دست پیدا کنم.   
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول