اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشوی کردستان خبرداد:

فعالیت 600 ووشو‌کار در کردستان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشوی کردستان از فعالیت بیش‌از 600 ورزشکار ووشوکار در سطح این استان خبر داد.

فعالیت 600 ووشو‌کار در کردستان
زاهد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: ووشوکاران کردستانی امسال برای نخستین‌بار در طول تاریخ ووشوی استان در مسابقات لیگ‌ برتر کشور حضور پیدا کردند.
به گفته وی، این دوره از رقابت‌ها با عنوان جام مردان فردا، با حضور هشت تیم در رده سنی جوانان در دو گروه برگزار شد.
به گفته دبیر هیئت ووشو کردستان، در مسابقات لیگ برتر جام مردان فردا، تیم کردستان در گروه اول قرار گرفت و توانست در گروه خود بدون حمایت‌ مالی عنوان سوم این دوره مسابقات را کسب کند.
ابراهیمی به شرکت ووشوکاران این استان در مسابقات انتخابی تیم ملی اشاره کرد و گفت: در این دوره از مسابقات، چهار رده‌ سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آقایان و بانوان حضور  داشتند.
به گفته وی، در پایان این رقابت‌ها چهار نفر از ورزشکاران کردستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
به گفته ابراهیمی، چهار نفر دعوت شده به تیم ملی ووشو کشور در بخش آقایان هستند که سه نفر آنها در رده سنی جوانان و یک نفر دیگر در رده سنی بزرگسالان است.
دبیر هیئت ووشوی کردستان با اشاره به مشکلات این هیئت ورزشی در استان، اضافه کرد: نبود امکانات و تجهیزات با توجه به استقبال بسیار خوب ورزشکاران در این رشته ورزشی از مهم‌ترین مشکلات ماست.
 دبیر هیئت ووشوی کردستان از معرفی داور کردستانی به عنوان بهترین داور کشور خبر داد و افزود: مهسا اسدی امسال به عنوان بهترین داور لیگ جوانان از سوی  فدراسیون ووشوی کشور معرفی شد.
وی در پایان به اعزام داوران و مربیان در کلاس‌های ارتقای درجه اشاره کرد و افزود: یکم و دوم ماه آینده کلاس مربیگری با حضور مدرس کردستانی فدراسیون در تبریز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول