اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ برتر ووشو؛

ووشوکاران تاکسیرانی آمل به دیدار نفت تهران می‌روند

خبرگزاری فارس: در هفته دوم لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور، تیم سازمان تاکسیرانی شهرستان آمل برای انجام دیدار سخت و حساس مقابل نفت تهران به میدان می‌رود.

ووشوکاران تاکسیرانی آمل به دیدار نفت تهران می‌روند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در هفته دوم لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور، صبح امروز تیم سازمان تاکسیرانی شهرستان آمل برای انجام دیدار سخت و حساس مقابل نفت تهران عازم تهران شد.
تیم ووشوی سازمان تاکسیرانی آمل با توجه به تمرینات سخت و منسجم خود بسیار امیدوار است تا دومین هفته لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور را با پیروزی پشت سر گذاشته و با دست پر به آمل برگردد.
تیم نفت تهران که یکی از تیم‌های قدرتمند این دوره از رقابت‌ها بوده چهار دوره قهرمانی لیگ برتر این رشته رزمی را از آن خود کرده است.
آمل اولین حضور خود در لیگ برتر ووشوی کشور را تجربه کرده که در دو بخش ساندا و تالو با حریفان خود دیدار می‌کند.
تنها نماینده مازندران در لیگ برتر ووشوی کشور در هفته نخست لیگ برتر شامگاه پنجشنبه سوم آذر ماه به مصاف شهرداری بندرعباس و مقاومت زنجان رفت که در پایان با نتیجه نزدیک هفت بر شش مغلوب حریفان شد.
هفته اول لیگ برتر ووشو در سالن آکادمی فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
سازمان تاکسیرانی آمل با هدایت علی اکبر قاسم‌زاده و حسین یوسفی و همچنین سرپرستی سید محمدرضا موسوی که ریاست هیئت ورزش‌های رزمی این شهرستان را نیز برعهده دارد، بسیار امیدوار است تا در هفته دوم این دوره از مسابقات رقیب قدرتمند خود را شکست دهد.
همچنین شنیده می‌شود که تیم تاکسیرانی آمل برای تقویت رزمی‌کاران خود در بخش تالو و ساندا چهار فایتر جذب کرده است.
در بازی هفته گذشته تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها در بخش ساندا مقابل حریفان درخشش خوبی داشت، ولی در بخش تالو تنها با یک رزمی‌کار شرکت کرد و نتوانست امتیازات لازم را کسب کند.
تاکسیرانی آمل عصر امروز برای وزن‌کشی آماده می‌شود و صبح روز پنج‌شنبه استراحت داشته و عصر این روز به دیدار رقیبان خود می‌رود.
به گزارش فارس، لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور در دو گروه پنج تیمی برگزار می‌شود که تیم‌های شهرداری بندرعباس، نفت تهران، مقاومت زنجان و هیئت ووشوی گیلان با سازمان تاکسیرانی آمل نماینده استان مازندران همگروه هستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول