اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهاری خبر داد:

بررسی دور جدید عملکرد هیئت‌های ووشو شهرهای مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو مازندران از بررسی مرحله دوم عملکرد هیئت‌های ووشو شهرهای مازندران خبر داد.

بررسی دور جدید عملکرد هیئت‌های ووشو شهرهای مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری علیرضا قهاری رئیس هیئت ووشو مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دور جدید بررسی عملکرد هیئت‌های ووشو با حضور در همان شهر و دیدار با مسئول ورزش و جوانان شهرستان انجام می‌شود. 
وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی که برای سال 90 انجام داده بودیم توانستیم موفقیت‌های بی‌نظیری در کسب مدال‌های رنگارنگ در عرصه‌های کشوری، بین‌المللی و جهانی کسب کنیم. 
قهاری با بیان اینکه هدف ما گسترش دوستی با ورزش ووشو است، گفت: ورزش موجب سلامت روح و روان و در پی آن سلامت جسم را به همراه دارد. 
وی خاطرنشان کرد: قانون‌مداری و برنامه‌محوری هنگامی اجرا می‌شود که توام با عملکرد شایسته در مجموعه باشد و تنها با شعار دادن و حرف زدن موفقیتی حاصل نمی‌شود. 
رئیس هیئت ووشو مازندران خواهان مسئولیت توام با اجرای عملکرد مفید برای همه اعضای هیئت ووشو شد و تصریح کرد: هنگامی می‌توانیم قابلیت‌های ووشو مازندران را در حد واقعی خود نشان دهیم که به دور از حاشیه‌ها فعالیت کنیم. 
قهاری گفت: نتایج به دست آمده توسط بانوان ووشوکار استان که در تاریخ ووشوی مازندران بی‌سابقه بوده را حاصل این برنامه‌محوری و همدلی در مجموعه کادر ووشو مازندران می‌دانیم. 
وی در پایان از همه کسانی که موجب کسب این افتخارات غرورآفرین برای مازندران شدند تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول