اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شورای اقتصاد؛

مجوز خرید واگن‌های قطار شهری شیراز صادر شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری فارس گفت: شورای اقتصاد مجوز خرید واگن‌های قطار شهری شیراز را تصویب کرد.

مجوز خرید واگن‌های قطار شهری شیراز صادر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محسن اردکانی با اشاره به اهداف مجموعه مدیریتی استان فارس در بخش حمل و نقل ریلی درون شهری، از خرید واگن‌های قطار شهری شیراز خبر داد و گفت: به استناد ماده 87 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و مصوبه شورای اقتصاد، سازمان قطار شهری شیراز مجوز خرید 12 واگن را دریافت کرد.
معاون عمرانی استانداری فارس با اشاره به پیگیری‌های استاندار فارس در تصویب این خرید خاطرنشان کرد: بر این اساس در این مرحله واگن‌های آزمایشی خط یک قطار شهری خریداری و در مراحل بعدی واگن‌های اصلی، به تعداد تقریبی 135 دستگاه از طریق شرکت‌های داخلی و با مجوز سازمان صنعت، معدن تجارت خریداری می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر از این طرح ابراز داشت: با توجه به حجم بالای سرمایه‌گذاری شده در این طرح و با اهتمامی که در راستای خدمت‌رسانی به مردم این استان و شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) وجود دارد، پیگیر هستیم تا سال آینده شاهد بهره‌برداری از خط یک قطار شهری شیراز باشیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول