اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ناحیه 4 شهرری خبر داد:

احداث خیابان 24 متری در محدوده خط 6 مترو تهران

خبرگزاری فارس: شهردار ناحیه 4 شهرری با اشاره به توسعه شبکه راه‌های ارتباطی محدوده خط 6 مترو تهران گفت: خیابان 24 متری در محدوده خط 6 مترو تهران احداث می‌شود.

احداث خیابان 24 متری در محدوده خط 6 مترو تهران
رحیم حیدریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به منظور توسعه شبکه راههای ارتباطی در محدوده خط 6 متروی تهران از سوی شهرداری منطقه 20 یک خیابان 24 متری احداث می‌شود.
شهردار ناحیه 4 شهرداری منطقه 20 با اعلام این خبر گفت: با احداث خیابان 24 متری خیابان قزاقی به انتهای بلوار قدس متصل شده و شبکه راه‌های ارتباطی توسعه می‌یابد.
وی در ادامه با اشاره به شروع عملیات اجرایی خط 6 مترو تهران در دولت‌آباد گفت: با توجه به اینکه این محدوده جغرافیایی محل عبور و مرور تعداد زیادی از شهروندان خواهد بود بنابراین احداث این خیابان در دستور کار شهرداری ناحیه 4 این منطقه قرار گرفت.
حیدریان بر اجرای فعالیت‌های عمرانی با اولویت محرومیت زدایی تاکید کرد و اظهار داشت: یک هزار و 200 مترطول از نهرهای فرسوده معابر فرعی بلوار قدس اعم از کوچه یوسفی، امیر احمدی، زمانی و اسپندار با اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان نیز بهسازی شده است.
این گزارش حاکی است، خط 6 متروی تهران از منطقه دولت‌آباد در جنوب شرقی تهران و محدوده توسکا در بزرگراه آزادگان عبور می‌کند. این خط از نقاط مهم و پر تردد شهر مانند میدان خراسان، شهدا، امام حسین (ع)، هفت تیر، ولی عصر(عج) و بلوار کشاورز گذشته و در نهایت به شهرک کن و محله سولقان در شمال غربی تهران منتهی می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول