اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح «شرح عاشقی»؛

شهروندان منتظر ظهور مشهدی به مساجد مشرف شدند

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگسرای انتظار مشهد گفت: شهروندان منتظر ظهور مشهدی در قالب طرح شرح عاشقی به مساجد مشرف شدند.

شهروندان منتظر ظهور مشهدی به مساجد مشرف شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انتظار، حجت‌الاسلام فخر اکبری طرح شرح عاشقی را پرده‌خوانی داستان تشرف شهروندان منتظر به محضر امام زمان عجل الله تعالی در مساجد سطح شهر عنوان کرد.
رئیس فرهنگسرای انتظار مشهد با بیان اینکه این طرح بلافاصله پس از نماز جماعت ظهر یا مغرب در جمع نمازگزاران مساجد شهر بهشت برگزار شده است، تصریح کرد: این طرح از جمله طرح‌های فاز اول مسجد ما است که با اجرا در 17 مسجد محوری سطح شهر با استقبال 7 ‌هزار نفری شهروندان مشهدی مواجه شد.
مدیر فرهنگسرای انتظار مشهد با بیان اینکه در هر مسجد چهار شب متوالی چهار داستان متفاوت نقالی شد، افزود: داستان‌ها توسط  دو نفر از روحانیان موفق دفتر تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام  بناکرمانی و رمضان‌پور، و هنرمندان برجسته تئاتر مشهد جواد رحیم‌زاده و محمد جهان‌پا روایت‌گری می‌شد.
فخراکبری ابراز کرد: بر این اساس در طرح شرح عاشقی چهار فراز از داستان زندگی منتظران حقیقی و اسوه را با بهره‌گیری از رسانه هنر و ابزاری همچون پرده‌خوانی، به نمایش کشیده شد، تصویری از موفقان در امر پیروی و اطاعت از امام زمان علیه‌السلام را به عنوان شهروندانی منتظر و الگو به اهل مسجد ارائه شد که در این بین اهل مسجد نه اینکه احساس بیگانگی و دوری از الگوها نکند بلکه سیره و رفتار آنان را به خوبی لمس کرده، بتوانند در زندگی خود آنها را به کار گیرند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول