اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد:

8.5 میلیارد تومان سود حاصل از بازیافت زباله در مشهد است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: 8 میلیارد و 700 میلیون تومان سود حاصل از بازیافت زباله در مشهد است.

8.5 میلیارد تومان سود حاصل از بازیافت زباله در مشهد است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، علی نجفی در نشست ‌هم‌اندیشی دانش‌آموزان برگزیده با مدیران عامل شهرداری بازیافت زباله‌ها در شهر مشهد اظهار داشت: با استفاده صرف، ارزش اقتصادی فرآورده به پایان نمی‌رسد هم‌چنان که تا پایان امسال 8 میلیارد و 700 میلیون تومان سود حاصل از ارزش اقتصادی بازیافت زباله‌ها را داریم.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری مشهد با بیان اینکه برای بازیافت زباله باید فرهنگ‌سازی و بستر مناسب را فراهم کرد، اظهار داشت: تنها خوشه صنعتی بازیافت در منطقه خاورمیانه شهر مشهد است همچنین در میان شهرهای کشور، بالاترین میزان تفکیک زباله از مبدا ( 149 تن) به مشهد اختصاص دارد.
نجفی در ادامه ضمن ابراز تاسف از تولید پلاستیک‌های غیر بهداشتی توسط کارگاه‌های زیرزمینی بیان داشت: طبق آیین‌نامه مالی شهرداری، سازمان پسماند تنها می‌تواند در حوزه خدماتی فعالیت کند در حالی‌ که عمده این فعالیت‌های غیر مجاز در محدوده جاده سیمان جزو حریم شهرداری محسوب می‌شود انجام می‌گیرد که این سازمان اجازه فعالیت در آن حوزه را ندارد و تنها می‌تواند از ورود مواد و زباله‌ها به این منطقه جلوگیری کند.
 این نشست به مناسبت پایان بازدید 46 هزار نفر از دانش‌آموزان شهر مشهد از سازمان‌های شهرداری و پروژه‌های شهری، در قالب طرح دیده‌بان یک به همت گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول