اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دومین مرحله نظافت عمومی؛

100 سطل زباله در خرمشهر توزیع شد

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: همزمان با دومین مرحله نظافت عمومی، تعداد 100 سطل زباله در خرمشهر توزیع شد.

100 سطل زباله در خرمشهر توزیع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، قاسم عبادی ظهر امروز در دومین مرحله نظافت عمومی در این شهرستان که با حضور مسئولان محلی و ساکنان منطقه برگزار شد اظهار داشت: تعیین چهار روز در سال به‌عنوان روز نظافت عمومی یکی از ابتکارات و مصوبات استانداری خوزستان بوده که برای اولین سال در شهرستان‌ها در حال اجراست.
وی با بیان اینکه باید این روز مهم در شهرستان نهادینه شود افزود: برگزاری اقدامات امروز به‌عنوان دومین مرحله از نظافت عمومی در سال جاری در اشاعه این فرهنگ ارزشمند بسیار مهم و بااهمیت است.
سرپرست شهرداری خرمشهر تصریح کرد: لایروبی انهار و جوی‌ها، پاکسازی معابر و خیابان‌ها، توزیع 100 سطل زباله در شهر و نصب آنها در خیابان‌ها از جمله اقدامات در دستور کار این شهرداری در روز نظافت عمومی بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین نصب و شعارنویسی بنرهای تبلیغاتی با مضمون روز نظافت عمومی و اهمیت این مسئله در سطح شهرستان از دیگر اقداماتی بوده که توسط شهرداری شهرستان در راستای تبیین فرهنگی نظافت عمومی بین شهروندان صورت گرفته است.
عبادی ادامه داد: این روز یادآوری و آموزشی دوباره به شهروندان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی‌ست که با تعامل و همکاری باید به اهداف آن جامه عمل بپوشانند.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری این شهرستان در راستای خدمت‌رسانی به مناطق مختلف شهری و ساکنان تاکنون از هیچ کوششی فروگذار نبوده است.
سرپرست شهرداری خرمشهر عنوان کرد: برای بهتر برگزار کردن مرحله سوم نظافت عمومی باید تبلیغات گسترده‌ای از طریق جراید، رسانه‌ها، صدا و سیما و همچنین بردهای تبلیغاتی صورت گیرد تا همه از تاریخ و نحوه برگزاری اینگونه برنامه‌ها مطلع شوند.
وی با بیان اینکه تبلیغات هزینه‌بر است خاطرنشان کرد: شهرداری هزینه‌های این تبلیغات را به عهده می‌گیرد چون موظف است شهری زیبا و پاکیزه به شهروندان ارائه دهد اما دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این میان به تعامل و همکاری با پرسنل شهرداری بیایند.
عبادی در ادامه با اشاره به مناطق پاکسازی شده مورد هدف گفت: چهار منطقه بازار صفا، میدان شهید مطهری، مولوی و النصر همچنین کوت‌شیخ از جمله مناطق پاکسازی شده توسط شهرداری شهرستان در این روز عمومی بوده‌اند.
وی در پایان گفت: روستاهای این شهرستان نیز به کمک دهیاری‌ها به‌طور مطلوب به وظایف خود در این روز عمل کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول