اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر:

تعامل هنرمندان با اداره ارشاد به تقویت هنر می‌انجامد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: تعامل هنرمندان با اداره ارشاد به تقویت هنر می‌انجامد.

تعامل هنرمندان با اداره ارشاد به تقویت هنر می‌انجامد
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خداکرم یزدان‌پناه بعد از ظهر امروز در بازدید از تالار شهید خاتمی شهرستان جم در جمع هنرمندان و فعالان فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: فرهنگ و هنر از مهم‌ترین موضوعات در دنیای امروز هستند و به هر میزان که در تقویت هنرمندان تلاش کنیم به موفقیت بیشتری می‌رسیم.
وی افزود: هنرمندان متعهد و ارزش‌مدار در پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقشی غیرقابل انکار دارند و از هنرمندان می‌خواهیم از هنر خود برای رشد و توسعه نظام اسلامی به نحو مطلوبی استفاده کنند.
معاون فرهنگی اداره کل ارشاد بوشهر خاطرنشان کرد: بدون تردید توجه به هنر و هنرمند از اولویت‌های اصلی ارشاد است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
یزدان‌پناه بر تعامل بیشتر بین مراکز هنری و اداره ارشاد در سطوح مختلف تاکید کرد و یادآور شد: تعامل مراکز هنری و هنرمندان با اداره ارشاد موجبات تقویت هنر می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به نقش هنرمندان بیان کرد: هنرمندان باید قرآن کریم و ائمه اطهار را الگو و تکیه‌گاهی قوی برای پایه‌های هنر قرار دهند و بعنوان صاحبان ذوق و اندیشه باید به عنوان تکیه‌گاه جامعه در هدایت و شناخت مردم مفید و موثر واقع شوند.
معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی بوشهر اذعان داشت: هنر سالم مانند نوری در هدایت و شناخت مردم به سوی تقویت بنیه‌های فرهنگی دینی است.
یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: ساماندهی هنرمندان و تقویت این قشر با جدیت در استان توسط اداره کل ارشاد پیگیری می‌شود و امیدوار هستیم که در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم نیز اظهار داشت: شهرستان جم دارای استعدادهای هنری فراوانی است و پیشینه درخشانی نیز دارد.
علی موذنی افزود: تجهیز و تقویت فرهنگسراها و مجتمع‌های فرهنگی و هنری در دستور کار این اداره قرار دارد و به فضل خدا و با همکاری مردم و هنرمندان به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.
معاون فرهنگی ارشاد بوشهر ضمن بازدید از تالار شهید خاتمی، از فضای اداری اداره ارشاد اسلامی شهرستان جم نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و مشکلات و نارسائی‌های این اداره و تالار شهید خاتمی قرار گرفت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول