اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد کرمان خبر داد:

آثار هنرمندان کرمان در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: به منظور پویایی نمایشگاه قرآن کرمان از همه هنرمندان و تشکل‌های قرآنی برای خلق آثار قرآنی دعوت به همکاری می‌کنیم.

آثار هنرمندان کرمان در نمایشگاه قرآن
وحید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن در کرمان اظهار داشت: با توجه به برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآن کریم از هشتم بهمن‌ماه در کرمان از همه اصحاب فرهنگ برای همکاری دعوت به عمل می‌آوریم.
محمدی خاطرنشان کرد: در این راستا از همه هنرمندان، ناشران، موسسه‌ها و تشکل‌های قرآنی و پدید آورندگان آثار هنری و قرآنی کشور و استان که با الهام و استفاده از آیات نورانی قرآن کریم به اشکال گوناگون به خلق آثار هنری و فرهنگی پرداخته‌اند، دعوت به همکاری می‌کنیم.
وی بیان داشت: همچنین از نویسندگان، پژوهشگران و پدیدآورندگان آثار قرآنی که مایل به حضور و ارائه دستاوردها و فعالیت‌های خود و همچنین عرضه و فروش محصولات هنری و قرآنی خود هستند، دعوت به عمل می‌آید، به منظور ثبت نام و دریافت و تکمیل فرم‌های مربوطه به این اداره کل مراجعه کنند.
محمدی عنوان کرد: مهلت ارائه درخواست‌ها 20 دی‌ماه است و متقاضیان می‌توانند به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، دفتر فعالیت‌های قرآنی، دبیرخانه نمایشگاه قرآن مراجعه کنند تا ترتیب حضور آنها در نمایشگاه داده شود. 
محمدی افزود: همچنین این اداره کل ضمن استقبال از نظرات و پیشنهادات همه کسانی که علاقمند به ایجاد فضای معنوی و قرآنی در نمایشگاه هستند و تمایل به اجرای برنامه‌های هنری قرآنی و ایجاد کارگاه‌های آموزشی به ویژه برای نسل جوان دارند، آمادگی هرگونه همکاری و ایجاد فضای مناسب را دارد.
محمدی تصریح کرد: تلفن‌های تماس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان آماده پاسخ‌گویی به متقاضیان است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول