اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر:

جلسات قرآن ملایر ساماندهی و ثبت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: جلسات قرآنی در ملایر ساماندهی و ثبت می‌شوند.

جلسات قرآن ملایر ساماندهی و ثبت می‌شوند
حجت‌الاسلام والمسلمین داوود عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی با هدف ساماندهی، پشتیبانی، حمایت و برنامه‌ریزی در اجرای جلسات قرآن اقدام به ثبت جلسات قرآن در شهرستان ملایر کرده است.
وی گفت: در همین راستا هیچ محدودیتی برای ثبت جلسات قرآن کریم در شهرستان اعم از کلاسیک و سنتی در شهر و یا روستاهای آن وجود ندارد.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه در این طرح اطلاعاتی شامل نوع جلسه، مکان و زمان و مشخصات جلسه ثبت و تشکیل پرونده داده می‌شود، ابراز کرد: این کار در راستای ساماندهی، پشتیبانی و حمایت و آموزش و برنامه‌ریزی‌های لازم برای آینده انجام می‌شود.
وی گفت: خواهران و برادران قرآنی برای ثبت جلسات می‌توانند در ساعات اداری به کانون قرآن مراجعه و نسبت به ثبت جلسات خود اقدام کنند.
عباسی از برگزاری دوره آموزشی تربیت داور خبر داد و گفت: این مهم در زمینه رشته‌های تجوید، صوت و لحن، وقف و ابتدا برای نخستین بار از سوی دارالقرآن استان همدان برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را پرورش داوران مجرب قرآنی برای مسابقات قرآنی، انتقال دانش و تجربه اساتید و داوران مجرب و پیشکسوت و یکسوسازی ملاک‌ها و پارامترهای داوری برشمرد.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در پایان سخنانش تصریح کرد: آزمون ورودی این دوره در اواخر آذرماه برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان باید در آزمون قرائت و کتبی و شفاهی سطح 6 پذیرفته شوند و دوره آموزشی برای پذیرفته‌شدگان نیمه اول اسفندماه سال جاری است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول