اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قوچان:

رسانه‌ها باید برای ترویج فرهنگ ازدواج آگاهانه در میان جوانان تلاش کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قوچان بر نقش موثر رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ازدواج آگاهانه و کاهش آمار طلاق تاکید کرد.

رسانه‌ها باید برای ترویج فرهنگ ازدواج آگاهانه در میان جوانان تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رمضان‌علی حسین‌زاده در جلسه کارگروه تخصصی آسیب‌شناسی علل طلاق در شهرستان اظهار داشت: رسانه‌های محلی به عنوان حلقه اتصال بین مسئولان شهرستان و اقشار مردم بایستی آگاهی بخشی درباره مبانی انتخاب همسر، ازدواج موفق و راه‌های کاهش تنش در زندگی مشترک را از اولویت‌های اساسی خود بدانند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قوچان افزود: باید با نهادینه کردن ارزش‌ها و اصول اخلاقی زمینه رشد و بالندگی خانواده‌ها و استحکام بنیان این نهاد مهم اجتماعی را فراهم کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قوچان از تفاوت زیاد سن زوجین به عنوان یکی از علل اختلافات زناشویی یاد کرد و ادامه داد: از آنجا که سن تمایل به ازدواج در دختران شهرستان بین 20 تا 22 سال و در پسران 23 تا 28 سال است، باید برای کاهش این تفاوت سنی تلاش کرد.
پهلوان بخشدار باجگیران نیز در این جلسه با اشاره به محتوای برنامه‌های رسانه‌های خارجی افزود: بر هم زدن کانون خانواده‌های ایرانی و کاهش روابط اجتماعی موثر میان اعضای خانواده از جمله رویکردهای اصلی این رسانه‌ها است.
وی با اشاره به اجرای موفق سند تحکیم و تعالی بنیان خانواده در برخی استان‌ها اظهار داشت: راه‌اندازی اورژانس اجتماعی و ارجاع زوجین متقاضی طلاق به مشاوران در کاهش آمار طلاق موثر بوده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول