اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد:

ارائه آموزش‌های پیش‌ از ازدواج به والدین دختران سوم متوسطه

خبرگزاری فارس: رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اجرای طرح ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج به والدین دانش‌آموزان دختر پایه سوم متوسطه، مدارس استان خراسان رضوی از نیمه آذرماه امسال خبر داد.

ارائه آموزش‌های پیش‌ از ازدواج به والدین دختران سوم متوسطه
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی برنامه جامع خانواده پایدار خراسان رضوی، محمدرضا ضامن اظهار داشت: در ادامه ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج به دختران پایه سوم مدارس متوسطه استان، طرح آشنایی، آگاهی و ارتقای توانمندی والدین دانش‌آموزان دختر پایه سوم دوره متوسطه مدارس استان خراسان رضوی به منظور کمک، حمایت و مشارکت در تحقق ازدواج به‌هنگام، آگاهانه و آسان فرزندانشان با مشارکت استانداری و در چارچوب برنامه جامع خانواده پایدار در سطح استان اجرا می‌شود.
رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به افزایش میزان طلاق در جامعه طی سال‌های گذشته و تاثیر حضور  فرزندان طلاق در آموزش و پرورش، اظهار داشت: آگاهی‌بخشی به والدین در زمینه اهمیت، ابعاد و فرآیند ازدواج موفق همراه با ایجاد فضای متعامل و متعادل بین آنان و فرزندانشان جهت اتخاذ تصمیم مناسب در فرآیند ازدواج و همسرگزینی، می‌تواند از رشد آمار طلاق تا اندازه قابل قبولی پیشگیری کند.
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی حمایت و تقویت مراکز خدمات راهنمایی تلفنی و اینترنتی پاسخگویی به مسائل ازدواج و خانواده، همچون صدای مشاور و آستان مهر را نیز در جهت فراگیری اجرای این طرح در استان، عنوان کرد و افزود:  در اجرای این طرح یک‌هزار و 500 نشست و 80 همایش آموزشی برای والدین دانش‌آموزان در‌نظر گرفته شده است. 
ضامن در ادامه از همکاری اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، دفتر امور زنان و خانواده استانداری و دانشگاه پیام‌نور با سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی در اجرای این طرح خبر داد.
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: این طرح به دنبال اجرای دو طرح بازآموزی مشاوران مدارس و ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج به دانش‌آموزان دختر پایه سوم متوسطه به اجرا در می‌آید.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول