اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مردم نهاد طلوع پیوند آسمانی:

مرکز مطالعات راهبردی ازدواج در قم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مردم نهاد طلوع پیوند آسمانی گفت: به زودی مرکز مطالعات راهبردی ازدواج جوانان در قم راه‌اندازی می‌شود.

مرکز مطالعات راهبردی ازدواج در قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از دبیرخانه جشنواره پیوند آسمانی، محمد توکلی‌کیا اظهار کرد: آمادگی داریم این مرکز را در استان قم و با کارکرد ملی راه‌اندازی کنیم. از جمله وظایف این مرکز رصد کردن دقیق آسیب‌های حوزه ازدواج و طلاق بوده و با بهره‌گیری از اساتید خبره حوزه و دانشگاه در صدد خواهیم بود تا راهکارها و طرح‌های عملی را برای برون رفت از مشکلات حوزه ازدواج و طلاق ارائه کنیم.
دبیر جشنواره ملی پیوند آسمانی تاکید کرد: در سال 91 و 92 منحنی سن جوانان در شرایط ازدواج به اوج می‌رسد بدین معناست که ما پر حجم‌ترین سال برای تلاش برای زمینه‌سازی امر ازدواج جوانان را در پیش رو داریم و بنابر این باید با جدیدت تمام در زمینه ازدواج جوانان تلاش کنیم.
وی جوانان را بازوان قدرتمند مسئولان در کارهای اجرایی دانست و عنوان کرد: امید است در سال جاری شاهد رفع مشکلات جوانان باشیم.
توکلی‌کیا در ادامه هویت‌بخشی را از مهم‌ترین موضوعات جوانان ذکر کرد و گفت: باید در برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به مسئله هویت‌بخشی جوانان توجه ویژه داشت.
وی اظهار کرد: حدود 30 تا 40 سال گذشته مبانی شکل‌دهی به هویت جوانان بر اساس اصول فکری و مذهبی مطرح بود و امروزه این سیستم در سطح دنیا تغییر کرده است.
رئیس سازمان مردم نهاد طلوع پیوند آسمانی بیان کرد: امروزه دنیا برای همسو کردن افکار و هویت جوانان با  سیاست‌های خود سعی در همسو کردن رفتارهای جوانان دارند.
وی با بیان اینکه اگر رفتار جوانان یک کشور را رشد داده و آن را با عقاید خود همسو کنیم، می‌توانیم مفاهیم خود را به آنان القا کنیم،‌ افزود: مدیریت و سبک زندگی بر اساس رفتار جوانان و افراد آن جامعه شکل می‌گیرد و در این عرصه، عرصه‌های غیررسمی می‌تواند بازخورد موثری داشته باشد.
توکلی‌کیا عنوان کرد: باید در برنامه‌ریزی برای جوانان به این نکته توجه کرد که در نظرگرفتن مجموعه این روش‌ها به هویت‌بخشی و شکل‌دهی هویت اجتماعی و فردی افراد می‌انجامد و این مسئله از جایگاه مهمی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: در این راستای تقویت الگوها و تعامل الگوهای ارائه شده می‌تواند گام موثری در نیل به اهداف جامعه باشد.
وی فعالیت جوانان قمی را در سطح کشور بسیار چشمگیر عنوان کرد و گفت: طرح‌های ابداعی و نوآورانه جوانان قمی در عرصه‌های مختلف در کشور کم‌نظیر و بی‌نظیر بوده و این مسئله برگرفته از محیط فرهنگی این استان است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول