اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فردوس خبر داد:

یک طلاق مقابل 11 ازدواج در فردوس

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان فردوس گفت: در برابر هر 11 واقعه ازدواج یک واقعه طلاق در فردوس ثبت می‌شود.

یک طلاق مقابل 11 ازدواج در فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی جوان صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان فردوس از عدم همکاری دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در حوزه مسائل اجتماعی انتقاد کرد.
وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی ریشه‌های متعددی دارد و مقابله با آن لازمه کار جهادی است، اظهار داشت: مسائل اجتماعی از تنوع و پیچیدگی خاصی برخوردار است و برنامه‌ریزی در حوزه مسائل اجتماعی نیز پیچیده است.
معاون فرماندار شهرستان فردوس به فراگیر بودن معضلات اجتماعی اشاره کرد و گفت: آسیب‌های  اجتماعی بسیاری از مردم جامعه را در بر می‌گیرد به همین دلیل باید کارگروه‌ها نهایت تلاش خود را بکنند تا بتوانیم از مشکلات پیش رو جلوگیری کنیم.
جوان به آمار طلاق در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: از هر 11 ازدواج در شهرستان فردوس یک طلاق صورت می‌گیرد که این روند نگران کننده بوده و باید با فرهنگ‌سازی آمار طلاق در شهرستان را کاهش دهیم.
وی با تقدیر از فعالیت‌های کارگروه‌های این کمیته گفت: همه کارگروه‌ها فعال بوده و در زمینه‌های مختلف کارهای شایانی انجام شده است اما هنوز هم جای کار بیشتر دارد.
معاون فرماندار شهرستان فردوس با انتقاد از عدم همکاری بعضی از نهادهای فرهنگی شهرستان در مورد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: معضلات اجتماعی به صورت زنجیروار به هم پیوسته است به همین دلیل همکاری جدی سایر دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از این آسیب‌ها داشته باشد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول