اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان خبر داد:

احداث پارک بزرگ کرمان متناسب با بافت تاریخی

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان گفت: طراحی پارک بزرگ شهر کرمان متناسب با بافت تاریخی و سنتی اطراف آن است و احداث آن در رونق بافت تاریخی اثرگذار است.

احداث پارک بزرگ کرمان متناسب با بافت تاریخی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، ابوالقاسم سیف‌اللهی در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهری کرمان از مراحل پایانی احداث پارک بزرگ شهر و بهره‌برداری از آن تا پایان سال جاری خبر داد.
وی اظهار داشت: عملیات اجرایی فاز نخست پارک به اتمام رسیده و مراحل طراحی و کاشت فضاهای سبز آن نیز انجام شده است.
شهردار کرمان با اشاره به اینکه فاز یک و دو احداث پارک بزرگ شهر در اطراف قلعه ‌دختر است، افزود: فاز دوم احداث این پارک نیز پس از انجام تملک املاک مسیری واقع در طرح آغاز شده است و امیدواریم تا پایان دوره کاری شورا و شهرداری به اتمام رسد.
سیف‌اللهی طراحی این پارک را متناسب با بافت تاریخی و سنتی اطراف آن عنوان کرد و بیان داشت: احداث این مجموعه در رونق بافت تاریخی و کهن شهری اثرگذار است و سبب ارزش افزوده خوبی در منطقه می‌شود.
وی تصریح کرد: در طراحی پارک از اشکال گنبد جبلیه و آب‌نماهای موزیکال استفاده شده است.
شهردار کرمان از پیشرفت 70 درصدی احداث جاده دسترسی به آرامستان جدید کرمان خبر داد و گفت:‌ امیدوارم تا پایان سال عملیات احداث این جاده به اتمام برسد.
سیف‌اللهی به همکاری مناسب شرکت‌های حفاری در اجرای پروژه‌های شهری به منظور جابه‌جایی تأسیسات شهری واقع در مسیر پروژه‌ها اشاره و تصریح کرد: در این بازدیدها دیدگاه‌های مسئولان به هم نزدیک و در نتیجه سرعت اجرای پروژه‌ها افزایش می‌یابد.
وی با بیان اینکه پیست کارتینگ اتومبیل کرمان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بیش از 95 درصد عملیات اجرایی احداث پیست کارتینگ اتومبیل واقع در پردیسان قائم به اتمام رسیده و فقط برخی مراحل تجهیز پیست باقی مانده است.
سیف‌اللهی گفت: تشریفات قانونی واگذاری اداره مجموعه به بخش خصوصی انجام شده است و باید ماشین‌آلات لازم  وارد مجموعه تا مجموعه شود قبل از سال جدید راه‌اندازی شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول