اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌دره خبر داد:

افتتاح دو پارک جدید در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: شهردار خرم‌دره از افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن دو پارک خرم‌دره در سال آینده خبر داد.

افتتاح دو پارک جدید در خرم‌دره
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مجید زارع ‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه عمران شهری این شهرستان با بیان اینکه زیرسازی خیابان 11 متری ملک‌الشعرای بهار خرم‌دره به اتمام رسیده است، اظهار داشت: عملیات اجرایی به دلیل برودت هوا متوقف شده است که با بهبود هوا عملیات این پروژه تکمیل می‌شود.
وی افزود: پیاده‌روسازی خیابان شهید خاکی خرم‌دره تا مقابل ایستگاه CNG و تا پارک تکمیل شده و پیشرفت خوبی در این طرح وجود دارد.
شهردار خرم‌دره با اشاره به پروژه تکمیل و آسفالت‌ریزی خاطرنشان کرد: در این پروژه به دلیل کوتاهی شهرداری و اداره برق انجام عملیات جابه‌جایی تیرهای برق صورت نگرفته است.
وی اضافه کرد: در زمینه پروژه احداث خیابان امیرکبیر شمالی با سه تن از مالکان توافق‌نامه امضاء کرده‌ایم و در حال حاضر این پروژه پیشرفت 30 درصدی دارد.
زارع‌‌پور به پروژه اجرای کانال داخل رودخانه کبیر خرم‌دره اشاره و تصریح کرد: این پروژه پیشرفت 90 درصدی دارد که برودت هوا موجب عدم تکمیل این پروژه است.
وی افزود: پروژه ساختمان آتش‌نشانی خرم‌دره نیز دارای پیشرفت فیزیکی 75 درصد است و فقط سیستم گرمایشی و سرمایشی این پروژه باقی مانده است.
شهردار خرم‌دره در ادامه با بیان اینکه پیاده‌روسازی و کارهای بنایی پارک جنگلی به اتمام رسیده است، عنوان داشت: برودت هوا اجازه تکمیل دریاچه مصنوعی را نداد ولی جدول‌گذاری‌ها و اجرای نهرها تکمیل شده است.
وی به عدم پیش‌بینی مسیر خیابان جانبازان غربی تا میدان سیمرغ خرم‌دره اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای مسیر مستلزم تهیه نقشه تفضیلی شهر یا اعلام سازمان مسکن و شهرسازی استان مبنی بر اجرایی بودن نقشه طرح قبلی تا تهیه نقشه تفضیلی است.
زارع ‌پور به پروژه پارک ولایت خرم‌دره اشاره و گفت: این پروژه به دلیل عدم روشن شدن وضعیت مسکن اصناف و تعیین تکلیف نشدن باغ‌های موضوعه مسکوت مانده است.
وی از افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن دو پارک خرم‌دره در سال آینده خبر داد و افزود: در زمینه پارک اندیشه نیز با سرمایه‌گذار صحبت‌های لازم را صورت داده‌ایم که به صورت سرپوشیده کار شود.
گفتنی است، معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: بدون تعصب باید بگوییم که اعتبارهای اختصاص پیدا کرده در دولت‌های نهم و دهم در شهرستان خرم‌دره تحول ایجاد کرده است.
میزان اعتبارهای اختصاص پیدا کرده به شهرستان خرم‌دره در دولت‌های نهم و دهم در مقایسه با قبل از دولت نهم 40 درصد افزایش پیدا کرده است که نشان از توجه دولت به آبادانی و عمران همه نقاط کشور است.
اعتبارهای سال 90 شهرستان خرم‌دره نسبت به سال 89 به میزان 19 درصد رشد پیدا کرده و اعتبارهای این شهرستان 11 میلیارد تومان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول