اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه آزاد گچساران صورت می‌گیرد؛

خرید 45 هکتار زمین برای احداث پارک فناوری در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: خرید نزدیک به 45 هکتار زمین برای ایجاد پارک فناوری در گچساران توسط این واحد دانشگاهی مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

خرید 45 هکتار زمین برای احداث پارک فناوری در گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید یعقوب زراعت‌کیش ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با پژوهشگرن این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نقش ارزنده‌ای در جنبش نرم‌افزاری ایفا کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با تأکید بر اهمیت پژوهش در پیشرفت هر کشور ابراز داشت: در هر کشوری که مقوله پژوهش به همراه آموزش رشد کند، پیشرفت‌های قابل ملاحظه حاصل می‌شود و سیر ترقی نمود پیدا می‌کند.
زراعت‌کیش خاطرنشان کرد: پایه و اساس علمی هر کشور بر اساس پژوهش محکم شده و تحقیقات می‌تواند راهکارها و چاره‌اندیشی‌های مؤثر و مختلفی را برای حل مشکلات جامعه ایجاد کند.
این مقام عالی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تولید انبوه، ارزان و با کیفیت را از جمله عوامل پژوهش‌محوری دانست و بیان داشت: کشور ما با آغاز جنبش نرم‌افزاری توانسته به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یابد و دانشگاه آزاد اسلامی نقش ارزنده‌ای را در این زمینه ایفا کرده است.
زراعت‌کیش افزود: ایران اسلامی با تلاش دانشمندان جوان و تجربه استادان فرهیخته با توان مضاعف توانسته با وجود تحریم‌های خصمانه استکبار جهانی، به تکنیک‌های پیچیده دانش‌های روز دست پیدا کند.
وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی باید بین تحقیقات علمی و صنعت ارتباط برقرار کنند و با حل کردن مشکلات کشور و جهان، نمود پیدا کند.

* تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی برای ایجاد اشتغال ضروری است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران بهره‌برداری از ساختمان‌های آموزشی و رفاهی این واحد دانشگاهی را گامی اساسی در کیفیت‌بخشی در دانشگاه دانست و گفت: در بخش‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی برنامه‌‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدتی تدارک دیده شده که اجرای این برنامه‌ها سبب ایجاد تحولات چشمگیری در واحد گچساران می‌شود.
زراعت‌کیش خاطرنشان کرد: در بخش تصویب رشته‌های جدید به ویژه در بخش تحصیلات تکمیلی و جذب استادان در مقطع دکترا گام‌های مؤثری برداشته شده که به زودی به نتیجه مطلوب می‌رسد.
وی ابراز داشت: در بخش پژوهش، راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال، مجله علمی پژوهشی و کافی‌نت برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دستور کار اجرایی در دانشگاه آزاد گچساران است.
زراعت‌کیش افزود: تکمیل ساختمان‌های علوم پایه، آزمایشگاه و محوطه‌سازی با پیشرفت فیزیک 90 درصد در حال انجام است و خرید نزدیک به 45 هکتار زمین برای ایجاد پارک فن‌آوری مراحل پایانی خود را می‌گذراند.
این مقام علمی گچساران تصریح کرد: با توجه به اینکه واحد گچساران از نظر اعضای هیئت علمی و نیروی انسانی کارآمد در منطقه 16 دارای استعداد ویژه‌ای است و با بهره‌گیری از تمامی این استعدادها می‌توانیم حرف اول را در منطقه بزنیم.
زراعت‌کیش با اشاره به کسب رتبه‌های برتر دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در کشور افزود: در بحث اقامه نماز، پژوهشگران جوان و صندوق رفاه دانشجویی در سطح کشور به مقام برتر دست یافته‌ایم و برآنیم در دیگر حوزه‌ها نیز با برنامه‌ریزی به برتری دست یابیم.
وی ابراز داشت: در زمینه توسعه کهگیلویه و بویراحمد و گچساران برای ایجاد اشتغال باید یافته‌های پژوهشی را تجاری کرد و دانشگاه بایستی در این زمینه حرف اول را بزند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول