اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:

ورزش مانع بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه ورزش یک پدیده اجتماعی است، گفت: این پدیده اجتماعی مانع بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

ورزش مانع بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موسی متوسلین دوشنبه شب در نشستی که با حضور مدیر کل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و روسای هیئت‌های ورزشی و ادارات تربیت بدنی شهرستان‌های استان زنجان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس گزارش نیروی انتظامی استان زنجان در روز برگزاری همایش خانوادگی در سطح استان زنجان هیچ مورد امنیتی قابل ذکری در استان رخ نداده است.
وی با اشاره به فعالیت 80 تیم ورزشی از استان زنجان در لیگ‌های مختلف افزود: مسئولان استان به ویژه استاندار زنجان نگاه ویژه‌ای به ورزش دارند و از هر راه که بتوانند از ورزش حمایت می‌کنند.
متوسلین بر نقش ورزش در جلوگیری از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود برای بهره‌گیری در سالم سازی جامعه استفاده بهینه شود.
وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون بودجه سال جاری، 10 درصد از اعتبارات شاخص‌های فرهنگی باید به ورزش اختصاص یابد، تصریح کرد: پنج درصد از این اعتبارات نیز باید به ورزش آموزش و پرورش تخصیص ‌یابد.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به تکلیف قانون بودجه برای حمایت از ورزش آموزش و پرورش تاکید کرد: این حوزه بسیار بیشتر از این قوانین نیازمند حمایت است.
در ادامه این جلسه معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه تیم‌های حاضر در لیگ برتر استان زنجان نیازمند بودجه‌ای در حدود چهار میلیارد تومان هستند، افزود: از این مبلغ فقط 800 میلیون تومان تخصیص یافته است.
محبوب محمودی تاکید کرد: همه باید متوجه باشند که هزینه کردن در ورزش موجب جلوگیری از هزینه‌های بهداشت و درمان و همچنین بسیاری از هزینه‌های دیگر می‌شود.
وی گرفتن ورودی‌های بسیار هنگفت از تیم‌های راه‌یافته به لیگ‌های کشوری را از معضلات ورزش کشور عنوان کرد و گفت: فدراسیون‌ها بی‌توجه به وضعیت مالی ورزش استان‌ها، خواهان دریافت ابن مبالغ هستند.
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین از عدم توجه فدراسیون‌های ورزشی به هیئت‌های ورزشی استان‌ها اشاره و تاکید کرد: سال‌هاست که فدراسیون‌ها هیچ وسیله و تجهیزات ورزشی به هیئت‌های مختلف استان‌ها ارسال نکرده‌اند.
همچنین معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه از دریافتی‌های فدراسیون‌های ورزشی برای صدور مجوز فعالیت در رشته‌های ورزشی گله کرد.
رئیس هیئت شنای استان زنجان در این نشست با اشاره به تغییر رویه فدراسیون شنا در دریافت همه هزینه‌های برگزاری مسابقات قهرمانی کشور از هیئت‌های شنا تصریح کرد: از آنجا که در کشور فقط یک مسابقه قهرمانی کشور برگزار می‌شود و همه ورزشکاران درصدد شرکت در آن هستند نباید فدراسیون همه هزینه‌های سنگین شرکت در مسابقات را بر دوش هیئت‌ها بگذارد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول