اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته ورزش‌های طبیعی استان اصفهان:

بعد همگانی ورزش‌های طبیعی در رأس قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته ورزش‌های طبیعی استان اصفهان گفت: در رشته ورزش‌های طبیعی، بعد همگانی آن بسیار مهم‌تر از بعد قهرمانی است.

بعد همگانی ورزش‌های طبیعی در رأس قرار دارد
احمد اکبری‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رشته ورزش‌های طبیعی که یکی از کمیته‌های زیر پوشش هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان است با سه مقوله آب، زمین و ورزش‌های هوایی سر و کار داریم.
وی با بیان اینکه رشته‌هایی مانند اسکی، قایق‌سواری، شنا دشت پیمایی، جنگل پیمایی و پاراگلایدر از جمله رشته‌های زیر پوشش این کمیته است، تصریح کرد: در فصل مشترک این رشته‌ها با سایر هیئت‌های تخصصی تلاش می‌کنیم بعد همگانی چنین ورزش‌هایی را برای همه آحاد مردم به وجود آوریم.
رئیس کمیته ورزش‌های طبیعی استان اصفهان تاکید کرد: البته در صورتی که استعداد نابی در این رشته‌های ورزشی شناسایی شود به مسئولان ورزشی معرفی می‌شود.
وی با بیان اینکه بخشی از رشته‌های کمیته ورزش‌های طبیعی فعال است، اظهار داشت: از جمله این رشته‌ها می‌توان به ورزش‌های مرتبط با کوه و دشت اشاره کرد.
رئیس کمیته ورزش‌های طبیعی استان اصفهان بیان داشت: این کمیته با بسیاری از سازمان‌های دولتی از جمله میراث فرهنگی تعاملات نزدیک دارد.کمیته ورزش‌های طبیعی تمام شهرستان‌ها زیر نظر کمیته استان فعالیت کرده و موظف هستند بیلان کاری خود را به کمیته استان تحویل بدهند.
اکبری‌زاده در مورد بودجه‌های مالی با اشاره به اینکه کمیته‌ ورزش‌های طبیعی با مشکلات شدید روبرو است، اظهار داشت: برای اجرای برنامه‌های آتی کمیته ورزش‌های طبیعی نیز منتظر برگزاری مجمع ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان هستیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول