اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری صورت گرفت؛

وقوع 5 مورد تصادف فوتی در محور گنجنامه همدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج مورد تصادف فوتی را در محور گنجنامه شاهد بودیم.

وقوع 5 مورد تصادف فوتی در محور گنجنامه همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی فکوری بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان همدان با اشاره به کاهش آمار تصادفات شهرستان همدان طی سال گذشته اظهار کرد: در همین راستا شهرستان همدان رتبه دوم کشوری را به دست آورد که توجه به این مهم امری لازم و ضروری است.
وی گفت: در هشت ماه سال جاری نسبت به سال گذشته 18 نفر کاهش تصادفات فوتی را در شهر همدان شاهد بودیم به طوری که تعداد تصادفات فوتی از 58 نفر به 18 نفر کاهش یافته است.
رئیس پلیس راهور شهرستان همدان افزود: تصادفات جرحی نیز سال گذشته یک هزار و 66 فقره بوده که امسال به یک هزار و 2 فقره کاهش یافته است.
وی گفت: در بخش تصادفات خسارتی طی سال گذشته یک هزار و 668 مورد را شاهد بودیم که امسال به 419 مورد کاهش یافته است.
فکوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه از اول سال تاکنون پنج مورد تصادف فوتی را در محور گنجنامه شاهد بودیم، اظهار کرد: در همین راستا هشت نفر در این محور به دلیل تصادف جان خود را از دست داده‌اند.
وی ضمن تشکر از فرمانداری همدان در اختصاص اعتبار مورد نیاز برای پیچ آخر گنجنامه گفت: باید اعتبارات خوبی برای تمام محورهای حادثه‌خیز گنجنامه تخصیص داده شود تا دیگر بروز مشکلی در این مکان را شاهد نباشیم.
مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان نیز با بیان اینکه در بازار همدان مشکل زیادی داریم، افزود: شاهد این امر هستیم که هر از چندگاهی در بازار همدان مواردی از آتش‌سوزی اتفاق می‌افتد که همین امر بروز مشکلاتی را موجب می‌شود.
رضا عسگری خطرپذیری بازار همدان را بالا ارزیابی کرد و گفت: به همین منظور یک مشاور در سال 88 برای بررسی بازار همدان و برنامه‌ریزی به منظور ارتقای ایمنی آن انتخاب شد که فاز نخست مطالعات آن انجام شده است.
وی در پایان سخنانش گفت: فاز دوم آن نیز در بازار مرکزی همدان ارزیابی شد تا نسبت به ارتقای ضریب ایمنی آن برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم صورت گیرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول