اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

وقوع 81 تصادف جرحی در شهرهای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در یک هفته گذشته 81 فقره تصادف جرحی در شهرهای آذربایجان غربی به وقوع پیوسته است.

وقوع 81 تصادف جرحی در شهرهای آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی جدیدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در این راستا 98 نفر مجروح شده‌اند.
وی تصریح کرد: در یک هفته گذشته شاهد وقوع 3 فقره تصادف فوتی درون شهری و جان باختن 3 نفر از هم‌استانی‌ها بودیم.
این مسئول با اشاره به آمار تصادفات خسارتی، افزود: در این مدت 30 فقره تصادف خسارتی نیز در استان رخ داده است.
جدیدی با اشاره به تصادفات برون شهری استان در یک هفته گذشته، خاطرنشان کرد: در این مدت شاهد وقوع یک فقره تصادف فوتی بودیم.
وی گفت: در هفته گذشته 46 فقره تصادف خسارتی و 32 فقره تصادف جرحی در استان رخ داده که براثر وقوع این تصادفات 60 نفر مجروح شدند.
این مسئول با اشاره به ساماندهی کافی‌نت‌ها و مراکز خدمات اینترنتی در ارومیه، ادامه داد: این طرح در راستای ساماندهی مراکز ارائه خدمات اینترنتی و کافی‌نتها کارشناسان پلیس فتا در دو روز گذشته از این محل‌ها بازدید و هشدارهای لازم را به صاحبان آنها ارائه کردند.
جدیدی اعلام کرد: با شروع ثبت‌نام داوطلبان کنکور سراسری سال 91 اکیپ کارشناسان فتا علاوه بر حضور در این مراکز آموزشهای لازم را در ارتباط با ثبت‌نام و عدم دریافت اطلاعات شخصی و شماره حساب مراجعه کنندگان و استفاده از افراد معتمد به عنوان مسئولان ثبت‌نام به متصدیان کافی‌نتها ارائه کردند.
وی گفت: کارشناسان این پلیس همچنین سیستم‌های رایانه‌ای موجود در کافی‌نتها را از حیث وجود فیلترشکن و سایر نرم‌افزارهای جاسوسی و نصب سیستم‌های کنترلی از جمله دوربین مدار بسته و ثبت مشخصات مراجعه کنندگان مورد بازبینی و بازدید قرار دادند.
 این مسئول افزود: این اقدام در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان اجرایی شده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول