اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان در مجلس:

دستگیری حکمتی اقتدار دستگاه اطلاعاتی ایران را اثبات کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با اشاره به دستگیری جاسوس آمریکایی گفت: دستگیری حکمتی، جاسوس آمریکایی شکننده بودن سیستم‌های اطلاعاتی آمریکا و در مقابل اقتدار دستگاه اطلاعاتی ایران را برای همه دنیا اثبات کرد.

دستگیری حکمتی اقتدار دستگاه اطلاعاتی ایران را اثبات کرد
حجت‌السلام والمسلمین علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: آمریکا پیوسته قوانین بین‌المللی را نقض کرده و با بی‌توجهی کامل به این قوانین در امور سایر کشورها دخالت می‌کند.
وی تصریح کرد: دولتمردان آمریکا خود را قیم  همه دنیا دانسته و  با زیر پا گذاشتن   قوانین به خود اجازه می‌دهند در امور کشورهای دیگر دخالت کنند.
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه دستگیری جاسوس آمریکایی در ایران نشان می‌دهد که آمریکا یک رفتار ظالمانه داشته و  همواره ‌علیه ایران دشمنی می‌کند، گفت: این خفت اخیر آمریکایی‌ها اثبات کرد که آنها نه تنها به قوانین سازمان بین‌الملل پایبند نیستند، بلکه این سازمان را ابزاری برای پیشبرد اهداف خود قلمداد می‌کنند.
سلیمی اظهار کرد: اقدام ارزشمند سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری حکمتی از یک سو نشان داد که سیستم‌های جاسوسی آمریکا در عین حال که پیچیده‌‌اند، اما بسیار شکننده هستند و از سویی دیگر سیستم ضد اطلاعاتی ایران آنچنان دارای قدرت است که با رسوخ به عمق سیستم‌های اطاعاتی امریکا این دولت را با چالش مواجه می‌کند.
وی با اشاره به پخش زنده اعترافات جاسوس آمریکایی از طریق شبکه‌های خبری گفت: ایران برای اثبات ادعای خود مبنی بر دستگیری جاسوس آمریکا سند زنده ارائه کرد، ولی آمریکا هیچ سندی برای اثبات تروریست بودن ایران ارائه نکرد.
سلیمی ادامه داد: اعترافات این جاسوس نشان داد که سناریویی که آمریکا در دستگیری یک تروریسم برای ترور سفیر عربستان طراحی کرده چقدر مضحک بود، ایران بلافاصله اعترافات این جاسوس را به طور زنده و مستند از شبکه‌های سراسری پخش کرد  و می‌توان گفت برای همه کشورهای دنیا اغنا کننده بود، اما امریکا هیچ سندی در این رابطه منتشر نکرد.
سلیمی افزود: کشورهایی که به آمریکا دل خوش کردند باید بدانند که دولتمردان این کشور تا چه اندازه با بی‌شرمی به دنبال منافع خود هستند و اگر شرایط اقتضا کند تعهدات خود را زیر پا می‌گذارد.
وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها هیچ تعهدی به مبانی اخلاقی و انسانی ندارند و اگر نیاز باشد در روز مبادا همه را کنار می‌زنند.
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس خاطر‌نشان کرد: طبق اعترافات حکمتی این جاسوس پیوسته در افغانستان و امارات در تردد بوده و آموزش‌های فوق پیشرفته‌ای را در این کشورها فرا گرفته است، این نشانگر این است که آمریکا این کشورها را ایالت خود کرده و پایگاه‌های خود را در این کشورها برای پرورش جاسوس ساماندهی می‌کند که این دخالت در امور این کشورها به شمار می‌رود.
به گفته وی دستگیری این جاسوس همچنین‌ نشانگر ضعف قدرت پوشالی، زیاده‌طلبی و تجاوز به حقوق ملت‌های دیگر از سوی آمریکا است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول