اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد:

معرفی 60 درصد از متقاضیان مشاغل خانگی به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از معرفی 60 درصد از متقاضیان مشاغل خانگی در استان اردبیل به بانک‌های عامل خبر داد.

معرفی 60 درصد از متقاضیان مشاغل خانگی به بانک‌های عامل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سید حسین صابری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا هر روز شاهد رفع موانع و مشکلات و به ثمر رسیدن اهداف و افزایش اشتغال در سطح جامعه باشیم.
وی به تعداد مجوزهای صادر شده در بخش مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: تعداد مجوزهای صادر شده در بخش مشاغل خانگی 8 هزار و 53 مورد است که از این تعداد 6 هزار و 54 مورد مربوط به بانوان و دو هزار مورد نیز به مردان اختصاص دارد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به آمارها 80 درصد طرح‌ها مربوط به زنان روستایی است و این نشان می‌دهد که یک توان بالقوه در نیمی از انسان‌های کشور وجود دارد که در کنار بقیه امور خانواده، ضمن کمک اقتصادی به خانواده در مدیریت اقتصادی به خانواده نیز می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.
صابری همچنین بر تلاش بیشتر در راستای رونق و توسعه مشاغل خانگی تأکید و خاطرنشان کرد: حمایت‌های لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه به منظور تأمین لوازم کار و فروش به موقع تولیدات، علاقه و انگیزه را در میان کار آفرینان مضاعف کرده و ماندگاری جمعیت را در روستاها به دنبال خواهد داشت.
وی تصریح کرد: بانک‌های عامل با ارائه تسهیلات بانکی نقش ه سزایی در ایجاد تولید و اشتغال ایفا می‌کنند.
استاندار اردبیل گفت: از مجوزهای صادر شده در بخش مشاغل خانگی به منظور ایجاد اشتغال حدود 60 درصد در استان اردبیل به بانک‌ها معرفی شده‌اند.
صابری مبلغ اعتبار تخصیصی به این طرح‌ها را 170میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به سه ماه باقی مانده از سال جاری بایستی بانک‌ها نسبت به ساماندهی، کنترل و ارائه تسهیلات بانکی به مشاغل خانگی اقدام کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول