اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

حمایت‌های ویژه از تولیدات مشاغل خانگی انجام گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت طرح مشاغل خانگی را اجرایی می‌کند ولی باید از تولیدات افرادی که اقدام به ایجاد مشاغل خانگی می‌کنند نیز حمایت شود.

حمایت‌های ویژه از تولیدات مشاغل خانگی انجام گیرد
حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایجاد 113 هزار شغل جدید در آذربایجان غربی برای سال 90 تعیین شده بود و بر اساس اقداماتی که در این زمینه شده است باید دید آیا شغل‌های ایجاد شده می‌توانند زمینه امرار و معاش خانوار را پاسخگو باشند یا نه.
وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال یکی از اهداف دولت در برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت است، تصریح کرد: تعریفی که از اشتغال می‌شود متفاوت است و لازم است تعریف واحدی از اشتغال را بیان کنیم تا در رسیدن به اهداف خود در برنامه 20 ساله توسعه در زمینه اشتغال موفق‌تر عمل کنیم.
این مسئول با بیان اینکه در سال جاری شاهد ارائه آماری مبنی بر ایجاد اشتغال توسط ادارات دولتی استان هستیم،‌ افزود: با وجود اینکه آماری از ایجاد اشتغال توسط ادارات داده می‌شود همچنان در بحث اشتغال با مشکل مواجه هستیم.
ذاکر ایجاد مشاغل خانگی را گام موثری در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در استان عنوان کرد و گفت: ایجاد مشاغل خانگی یکی از اقدامات ارزنده دولت است که در سال‌های اخیر نسبت به آن توجه ویژه‌ای شده است ولی در این زمینه باید حمایت‌های ویژه‌ای نیز از افرادی که اقدام به ایجاد مشاغل خانگی می‌کنند انجام گیرد که از آن جمله می‌توان به ایجاد بازار‌ برای تولیدات این افراد اشاره کرد.
وی با بیان اینکه باید در تمام بخش‌ها در زمینه اشتغال وارد عمل شویم، گفت: همراهی و همگامی مسئولان در تمام بخش‌ها در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید امری ضروری است.
این مسئول ادامه داد: تمام همت مسئولان و خدمتگزاران مردم باید به سمت ایجاد شغل و کسب درآمد و نیز پایداری و ثبات در این عرصه باشد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ادارات و نهادها با برنامه‌ریزی‌های مدون در زمینه بهبود سرمایه‌گذاری و جذب بخش خصوصی می‌توانند در ایجاد فرصت‌های شغلی نقش کلیدی ایفا کنند و لازم است تا مسئولان با جدیت کامل تعهد خود را اجرایی کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول